• J D

Hur får man tyst på henne?!

Vi diskuterar problemet nu och det har vidarebefordrats till de ansvariga.

Personligen håller jag med er alla här eftersom jag också ogillar ljudreklam och tror att det oftare skadar än bygger ett företags potentiella kundkrets.

Vilka affärsmässiga ställningstagande som Bröllopstorget har gjort angående detta kan jag dock inte uttala mig om eftersom varken jag eller någon annan moderator har insikt i detta.

• J D

Duchess skrev 2009-05-08 13:43:40 följande:
    Är det någon moderator som vet hur länge de köpt reklamplats? Jag tror att mina besök här kommer att bli lite mer frekventa när hon tystnat för evigt....

Nej, tyvärr, som jag skrev tidigare så har vi moderatorer inte den insynen i Familjelivs affärer men vi har fört frågan vidare.

• J D
    20090725 skrev 2009-05-14 11:31:08 följande:
    samma här!!!!!! Blir fruktansvärt irreterad på henne!jag skrev i han som är ansvrig här på sidan å länkade till denna tråd! hoppas att de gör något åt saken snart!!!Okej med något som rör sig men MÅSTE det vara ljud??????
    Han vet redan om det och jag länkade till honom igen imorse så vi får ju hoppas att det händer ngt snart...
  • J D

Som jag har svarat på minst två andra ställen i den här tråden så har moderatorerna ingen insikt i BT:s affärstransaktioner. Så tanken att kontakta oss är god men vi kan inget göra mer än att lyfta frågan (vilket vi som sagt har gjort, två gånger). Nu inväntar vi svar från VD.

Förhoppningsvis har vi en lösning snart!

• J D

MissieA skrev 2009-05-15 15:53:12 följande:
    J D skrev 2009-05-15 09:55:06 följande: Tack för svaret. det är nog dags för VD:n att ge ett svar för det är ganska många som tycker detta är jobbigt.

Ja, vad kan jag säga mer än att jag själv också avskyr hemsidor som har ljud i bakgrunden men att jag tyvärr inte kan göra mer än vad jag gjort. Jag har följt den här tråden från början så jag är fullt medveten om att problemet börjar bli rätt stort.

• J D

Duchess skrev 2009-05-20 10:16:07 följande:
    Men allvarligt talat - kan inte någon av moderatorerna be sajtens ledning att åtminstone komma in här och berätta hur länge vi måste stå ut med den galna kvinnan?

Idag fick vi reda på att vi kommer att få stå ut med reklamen. Det var ej specificerat hur länge detta skulle gälla men jag kan försöka att fråga igen.

• J D

20090725 skrev 2009-05-23 00:03:27 följande:
    jag har skrivigt i gästboken hos han som e ansvarig här på bt å länkat till denna sidan för ganska längesen, men sedan inte hört något mer än ett tack i gästboken!Om du läser det här, så bill vi gärna veta vad som händer! folk börjar bli RIKTIGT irreterade nu!

Jag upprepar alltså svaret på den frågan ännu en gång. Vi har fått besked om att reklamen kommer att vara kvar i enlighet med överenskommelse mellan annonsören och Bröllopstorget (vad det innebär i detalj är inte vi moderatorer invigda i).

De är medvetna om att alla inte uppskattar reklamen men ber även om förståelse för att detta är enda sättet att finansiera Bröllopstorget utan att ta betalt för tjänsten direkt av er/oss användare.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!