• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • lillalyckan

Nu har jag oxå fått det stora nöjet, hon gör reklam för henkell, (skumpa) och man kan vara med och tävla om en brudklänning... Men det är en ganska jobbig reklam, en gång är väl okej men man vill ju inte se den varje gång man byter sida...

• Corona

Så himla dumt att jag skrev i den här tråden och drog på mig förbannelsen, nu hör jag henne jämt

• Lady o Lufsen

Hennkel gör hon reklam för... Vem faan kommer att kunna gå på systemet och köpa bubbel utan att tänka på henne

• Lady o Lufsen

Sssscccchhhhh!! Nu viskar vi!!!Hos mig har det varit tyst och lugnt ett bra tag...hur har det varit hos er?

Största möjliga tysssssssssssssssssssssssssssssssssssssstnad!

• lottis77

Jag satt på jobbet och försökte kolla lite diskret.... Nu är ljudet av. Vi talar anti-reklam. Vem blir sugen på att handla?

• Im yours

Jag har oxå hört henne, undrar om hon gratisjobbar

• Lady o Lufsen

SSssssshhhhhhhhhcccccchhhh....vi måste viska.....annars kommer hon till oss alla igen...jag har haft en jättelugn efttermiddag....tyyyyyyyyyssssssssst!

• MV85

O jag har fortfarande inte fått se eller höra henne...

• Lady o Lufsen
    Duchess skrev 2009-05-07 21:12:19 följande:
    Hon var här alldels nyss!!
    Sssshhhhhccccchhhhhh! Jag har sluppit se och höra henne på hela kvällen....vad synd att du fick höra henne!!
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!