• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • LyckligaSara

Jag satt och kollade på en skräckfilm med dåligt ljud så när den var slut så var det helt kolsvart,jag skulle bara gå in på bt för att kolla forumet innan jag gick till sängs så dyker den där kvinnan upp.

Jag höll på att få en hjärtattack!!

Hade ju på högsta volym och jag kunde inte se henne när hon började prata.

det var väldigt läskigt

• Lady o Lufsen

♪♪♫...sjunger en morgon trudelutt...♫♪♪
    Hon har INTE hälsat på mig idag...än.

• Kjell Präst

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:18:38 följande:

♪♪♫...sjunger en morgon trudelutt...♫♪♪ Hon har INTE hälsat på mig idag...än.
    Du kanske har hängt upp vitlök på väggen?
  • Lady o Lufsen
    Japp! Jag har tagit fram silverkulan och träpålen också...ifall att.
  • Kjell Präst

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:23:28 följande:

Japp! Jag har tagit fram silverkulan och träpålen också...ifall att.
  • valkyriana

Kjell Präst skrev 2009-05-07 09:12:55 följande:

Våra inlägg börjar alltmer likna klassiska spökhistorier, eller kanske ett andeprogram på TV4: "Jag har sett henne en gång...jag har hört henne men aldrig sett henne...jag har hört talas om henne men aldrig råkat ut för henne" Håll med om att det lika gärna skulle kunna handla om Vita Frun eller Grå Damen..?
    asg
    hon kommer att bli en vandringsägen här på BT
    Om 10 år kommer det att pratas om detta, och vi gammla rävar kommer säga det att vi var med om det på riktigt....
  • Lady o Lufsen

Kjell Präst skrev 2009-05-07 09:24:26 följande:

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:23:28 följande:
    Gör det du med!
  • valkyriana

jag har käkat vitlök, kanske är däför hon inte längre hemsöker mig.

• Kjell Präst
    valkyriana skrev 2009-05-07 09:26:15 följande:
    Kjell Präst skrev 2009-05-07 09:12:55 följande:
    asghon kommer att bli en vandringsägen här på BTOm 10 år kommer det att pratas om detta, och vi gammla rävar kommer säga det att vi var med om det på riktigt....
    Hahahahaha! Jag är helt övertygad om det! "Det sägs att en gång för länge sedan vandrade en mystisk kvinna med klapprande klackar omkring på BT. Ingen visste varifrån hon kom eller varför hon hemsökte sidan..."
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!