• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • 27juni2009

jag blev avslöjjad mitt under itsäkerhets lektion igår att jag surfa på bröllopstorget istället jäkla tant

• Diz

haha, bra jobbat 27juni2009!

Använd Firefox är mitt tips

• Lady o Lufsen

Nu har jag inte sett tanten på länge...hon kanske fick ta sin Champagneflaska och dra vidare på sina steppskor?

• Äntligen är det min tur

Irriterande är det iaf....
    Hon hojtade nyss här.

• monkay

Sjukt irriterande, hon ropar här hela tiden. Tänker INTE köpa Henkel efter detta!

• Fenixx

Kjell Präst skrev 2009-05-06 08:48:45 följande:

Gissa om mina arbetskamrater funderar vad jag pysslar med när de stup i kvarten hör ett fruntimmer som frågar om jag ska gifta mig???
  • Lady o Lufsen
    monkay skrev 2009-05-06 10:50:14 följande:
    Sjukt irriterande, hon ropar här hela tiden. Tänker INTE köpa Henkel efter detta!
    Men då kanske hon har flytt min del av Sverige till din
  • spindeln

Hon har inte sagt nåt här på länge nu. Sköööönt.

• MulleNuh

haha jaa jag hörde henne! Har itne sett henne dock!! Jag stänger av ljudet på datan bara!

spindeln skrev 2009-05-06 08:45:41 följande:
    Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!Nån som vet?
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!