• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Bluebride

Nu kanske ha ha ha ha

Kjell Präst skrev 2009-05-07 13:30:54 följande:

Och när blev präster och spöken bästa vänner?
  • Kjell Präst

Jag skulle kunna försöka driva ut henne med korstecken och vigvatten. "Vik hädan du ande av en ond värld" eller så. Tror jag ska prova det. Eller allra helst be någon katolsk präst göra det.

• Bluebride

gör det så får vi se om hon är väck sen hi hi hi

Kjell Präst skrev 2009-05-07 13:36:42 följande:

Jag skulle kunna försöka driva ut henne med korstecken och vigvatten. "Vik hädan du ande av en ond värld" eller så. Tror jag ska prova det. Eller allra helst be någon katolsk präst göra det.
  • hamåsa

Ha ha ha. Jag har inte hört eller sett den någonsin förrän jag kom in på denna tråden! Vilket sammanträffande!! Och så paff jag blev när något började prata!!!

• 20090725

nu har hon varit här oxå.... brukar inte ha ljud på datorn, men va tvungen att sätta på det för att höra vad alla pratr om!

förstår att ni blir irreterade!

• lillalyckan

hahaha jag blir riktigt nyfiken ;)

• Sååå lurade

Å härligt att höra att fler retar sig på henne. Japp jag hatar henne och de kan glömma att jag ens skulle överväga att boka nåt som hon gör reklam för. Dels för att hon retar mig men också för att jag inte ens hinner höra vad hon gör reklam för innan jag stänger ner ljudet...

• Aleta

Haha! Jag tycker hon är söt och att det var en kul reklam...hur konstig är jag?

• lillalyckan

kanske har nåt med popupblockeringar att göra?...

• DanKat

Sååå lurade skrev 2009-05-07 16:29:01 följande:

Å härligt att höra att fler retar sig på henne. Japp jag hatar henne och de kan glömma att jag ens skulle överväga att boka nåt som hon gör reklam för. Dels för att hon retar mig men också för att jag inte ens hinner höra vad hon gör reklam för innan jag stänger ner ljudet...
    Haha, jag skulle aldrig heller boka det bara för den störiga reklamens skull! Jag totalvägrar att klicka där hon vill, bara för att jag tycker det är en så dålig reklam! Och såna grejer är jag envis med så dom kommer definitivt inte få mig som kund
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!