• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Lady o Lufsen

Nämän kära nån:-{ Hon har inte tröttnat än...herreguuuuuuud

• Bluebride

kjell präst.... lyssnar hon inte på dig, elakt, du som e prelle å allt.

peppar peppar har sluppit henne idag

• MV85

Har inte heller råkat ut för henne... Beror det på att jag har mitt bokmärke rakt in i forumet o automatisk inloggning kanske? Ett tips att testa om man råkar ut för henne ofta...

• rosarosen1

Riktigt bra tråd! Här är en till som stör sig som faaaaaaaaaaaaaaan på henne.

• lillalyckan

Har inte heller stött på henne, funderade oxå på om det är jag har automatisk inloggning...? Ni sa väl att hon kom när man loggar in? Men nu kanske jag oxå jinxar mig själv...

• xmarsan

Fungerar tyvärr inte - det har nämligen jag oxå - och hon dyker upp här titt som tätt... tyvärr!

MV85 skrev 2009-05-07 13:15:06 följande:
    Har inte heller råkat ut för henne... Beror det på att jag har mitt bokmärke rakt in i forumet o automatisk inloggning kanske? Ett tips att testa om man råkar ut för henne ofta...
  • MV85
    xmarsan skrev 2009-05-07 13:23:13 följande:
    Fungerar tyvärr inte - det har nämligen jag oxå - och hon dyker upp här titt som tätt... tyvärr!
    kanske firefox funkar då? det har jag... o popupblocker... hmmm många faktorer som gör det...
  • DanKat
    MV85 skrev 2009-05-07 13:26:46 följande:
    kanske firefox funkar då? det har jag... o popupblocker... hmmm många faktorer som gör det...
    Att man har Firefox hjälper inte, isf är det dina inställningar som hindrar henne från att dyka upp.
  • MV85
    DanKat skrev 2009-05-07 13:29:09 följande:
    Att man har Firefox hjälper inte, isf är det dina inställningar som hindrar henne från att dyka upp.
    ok, där ser man... Vet inte om jag ska klassa mig som lyckligt lottad, eller bli avundssjuk att jag inte får se henne *skrattar*
  • Kjell Präst
    Bluebride skrev 2009-05-07 13:12:15 följande:
    kjell präst.... lyssnar hon inte på dig, elakt, du som e prelle å allt.
    Och när blev präster och spöken bästa vänner?
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!