• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Anciii

Jag hörde inte henne innan, har alltid ljudet av, men jag var ju tvungen att höra o hon var rätt rolig ;)

• Corona

Jag har inte heller hört något, men oj vad jag blir nyfiken Fast det kanske är att be om trubbel för det lät ju som något man tröttar rätt fort på, hihi!

• GladaEmma

Tänkte exakt detsamma!

Corona skrev 2009-05-06 12:34:12 följande:
    Jag har inte heller hört något, men oj vad jag blir nyfiken Fast det kanske är att be om trubbel för det lät ju som något man tröttar rätt fort på, hihi!
  • Diz

I mitt lilla firefox spelar ingen flash om jag inte trycker play först. Förvisso innebär det att jag måste trycka play innan jag ser på youtube tex, men å andra sidan ser jag aldrig alla störiga, röriga, rörliga annonser...

Jag har inga annonser alls på sidan just nu.

• Bluebride

är så trött på kärringen, har inget ljud på just nu.

• spindeln

Gissa vem som dök upp så fort jag loggade in här!!!

Grrr.

• Hvidbrud

Hur mycket pengar har de betalt för att ¨få lov att köra den reklamen här?
    Det är ju helt otroligt hur störigt det är.

Snälla BT kan ni inte ha en regel som förbjuder den typen av reklam. Det är så irriterande att jag nästan loggar ut... Tur att man inte ska lyssna på musik samtidigt som man BTar, för nu kan jag i alla fall stänga av ljudet för tantfan!
    Grrrr...

• b2b09

Jag har varken sett eller hört någon....

• J D

Vi diskuterar problemet nu och det har vidarebefordrats till de ansvariga.

Personligen håller jag med er alla här eftersom jag också ogillar ljudreklam och tror att det oftare skadar än bygger ett företags potentiella kundkrets.

Vilka affärsmässiga ställningstagande som Bröllopstorget har gjort angående detta kan jag dock inte uttala mig om eftersom varken jag eller någon annan moderator har insikt i detta.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!