• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • Lady o Lufsen

Det skulle ju kunna vara med henne som med all annan reklam...hon kan vara tyst och stå stilla tills man väljer att klicka på henne...det vore väl bra?

• 20090801

Skrattar bäst som skrattar sist. Kärringen har hälsat på här nu oxå.{#lang_emotions_frown}

• monkay

hahaha ingen går säker

20090801 skrev 2009-05-06 18:35:01 följande:
    Skrattar bäst som skrattar sist. Kärringen har hälsat på här nu oxå.
  • Pizan

Jag har firefox men jag hör henne ändå. Däremot har jag inte gjort det när jag öppnar med safari.

• Kjell Präst

...she is back... Tre gånger på några minuter har jag åter fått den pigga frågan om huruvida jag planerar att gifta mig. Jag har hittills lyckats låta bli att ropa "För sexton år sedan ja, så dags att komma nu!"

• nennesjuttioåtta

Jag hör henne med safari. !

• Duchess

Jag hör henne också med Safari (har en Mac)....

• agtiwi

Första gången vart jag livrädd och undrade vad som hände. Nu blir jag bara irriterad..

• valkyriana

Har bara hört henne en gång. Jag har firefox. Då klickade jag ner sidan i panik för hon höll på att väcka min man som jobbar natt.
    Nu är jag nyfiken.

• Kjell Präst

Våra inlägg börjar alltmer likna klassiska spökhistorier, eller kanske ett andeprogram på TV4: "Jag har sett henne en gång...jag har hört henne men aldrig sett henne...jag har hört talas om henne men aldrig råkat ut för henne" Håll med om att det lika gärna skulle kunna handla om Vita Frun eller Grå Damen..?

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!