• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • BrideToBe09

Skönt att höra att fler har irriterat sig på den där reklamen. Sambon, som sitter i rummet intill, frågade nyss "Vad sitter du och snackar om???".
    Hon låter tydligen som jag!!

• Bluebride

vilken beskyllning, vem vill låta som den där tantan. Nu ska jag hjälpa min lilla dotter att bajsa, stackarn är så hård i magen.

BrideToBe09 skrev 2009-05-10 21:46:37 följande:
    Skönt att höra att fler har irriterat sig på den där reklamen. Sambon, som sitter i rummet intill, frågade nyss "Vad sitter du och snackar om???". Hon låter tydligen som jag!!
  • troddealdrig

Man behöver inte ens vara inloggad för att höra henne, hon dyker upp när reklamen kommer upp på sidan. Jag har inget ljud på så jag slipper höra henne. :)

• Aleta

Jag kan inte begripa hur ni kan bli så upprörda över henne!?!

Jag har hittills bara sett henne totalt tre gånger, hon verkar undvika mig och ge sig på dem som inte vill veta av henne...lite som en katt faktiskt...

• Tillde

Aaaaah jag blir GALEN på brudjäveln!!! Hon förföljer miiiig!!

• Bluebride

nu kom kärringen igen, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

• spindeln

Fick ett kvällsbesök av henne nyss...

• valkyriana

Jag med... Och nu såg jag henne också...

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!