• MV85

Hur får man tyst på henne?!

Har inte heller råkat ut för henne... Beror det på att jag har mitt bokmärke rakt in i forumet o automatisk inloggning kanske? Ett tips att testa om man råkar ut för henne ofta...

• MV85
    xmarsan skrev 2009-05-07 13:23:13 följande:
    Fungerar tyvärr inte - det har nämligen jag oxå - och hon dyker upp här titt som tätt... tyvärr!
    kanske firefox funkar då? det har jag... o popupblocker... hmmm många faktorer som gör det...
  • MV85
    DanKat skrev 2009-05-07 13:29:09 följande:
    Att man har Firefox hjälper inte, isf är det dina inställningar som hindrar henne från att dyka upp.
    ok, där ser man... Vet inte om jag ska klassa mig som lyckligt lottad, eller bli avundssjuk att jag inte får se henne *skrattar*
  • MV85

O jag har fortfarande inte fått se eller höra henne...

• MV85
    DanKat skrev 2009-05-07 21:21:30 följande:
    Fast det är väl onödigt att skriva märket hon gör reklam för, då är det ju faktiskt risk att reklamen faktiskt hjälper Får man namnet inpräntat så påverkar det när man väl står och väljer vad man ska köpa
    Inte om det är Henkel hon gör reklam för... Det kan de pracka på mig hur mycket reklam som helst för, inte en chans att jag köper det! Hua!
  • MV85

Wiiiiiiiiiiii nu har jag sett henne! Men hon rörde sig inte, o lät ingenting... Bara såg en bild i högra reklamfältet...

• MV85

Verkar som jag haft tur... Har sett henne en gång bara!

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!