• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • älskarlivet

Jag undviker faktiskt att gå in här för tillfället, p.g.a. den reklamen!!

• JustMeAndMyLove

4 ggr har jag hört henne nu på mindre än en halvtimme, funkar inte att klicka ur "spela upp"

Har faktiskt också börjat undvika BT nu, blir att man kikar in, hör henne några gånger och sen skiter i att skriva nått för det är så dryyygt att höra den där *piiiiiiiiiip* hela tiden.

*suck*

• Lakritsbåten

stäng av ljudet på datorn tills hon har sjappat! Det har jag gjort!

• Fjosok

Jag har inte hört henne på flera dagar. Och ljudet är på. Anser hon att dom som använder Firefox och Mac inte är värda bubbel.

Eller är det att jag är småbakis från igår och defenitivt inte är mottagligt för bubbel just nu

• älskarlivet

Jag använder mac och hör henne dagligen!

Fjosok skrev 2009-05-17 09:21:38 följande:
    Jag har inte hört henne på flera dagar. Och ljudet är på. Anser hon att dom som använder Firefox och Mac inte är värda bubbel.Eller är det att jag är småbakis från igår och defenitivt inte är mottagligt för bubbel just nu
  • 20090725

ja, jag har börjat andvända iPhonen istället, för den klarar inte av att spela upp henne, då måste man klicka på anonsen så den öppnas i ett nytt fönster, men så fort jag loggar in på min vanliga pc så e hon på mig hela tiden!

• Fjosok

just det, iPhonen, finns det någon mobil version av BT?

• 20090725

på den så är det vanligt internet, så man kan gå in på alla sidor även om de inte har någon mobil version.

• spindeln

Hon har varit helt galen de senaste dagarna, för mig i alla fall...

Hur går det för er andra?

• Aleta

Hos mig är hon bara en stillbild numera verkar det som.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!