• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • MissieA

Jag blir nästan arg för det verkar som att BT skiter i vad vi tycker och vill istället bara tjäna pengar. Men hur ska ni få sponsorer om ni inte har några medlemmar kvar?

Gillar inte BT för tillfället.

• JustMeAndMyLove

Man ska kanske skicka iväg ett mailo till vem de än är som har reklamen ...?

MissieA skrev 2009-05-20 19:51:37 följande:
    Jag blir nästan arg för det verkar som att BT skiter i vad vi tycker och vill istället bara tjäna pengar. Men hur ska ni få sponsorer om ni inte har några medlemmar kvar? Gillar inte BT för tillfället.
  • spindeln
    JustMeAndMyLove skrev 2009-05-20 20:22:58 följande:
    Man ska kanske skicka iväg ett mailo till vem de än är som har reklamen ...?
    Och länka till denna tråden!!
  • Hannaz

Nån annan som tycker att det låter som nån som hackar lök när hon kommer klapprande?

• JustMeAndMyLove

Hahahahahaha!

Hannaz skrev 2009-05-21 12:23:41 följande:
    Nån annan som tycker att det låter som nån som hackar lök när hon kommer klapprande?
  • Cookie27

Jag skickade ett mail till annonsören och klagade igår men jag länkade dock inte till den här tråden. Vi får se vad/om de svarar...

• suamaca

Jag har också skickat mail och klagat på dem, gjorde det för nån vecka sen - gissa om jag fått svar :( Kommer definitivt aldrig köpa henkel brut!

• nennesjuttioåtta

vet ni vilka som har gjort den? Kanske bättre att skicka mail till reklambyrån så deras PR-näsor får sig en knäpp. Moahahahhaah!

• Fjosok

Jag ahr inte hört eller sett henne på länge nu? Borta?

• Taha
    spindeln skrev 2009-05-06 08:45:41 följande:
    Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!Nån som vet?
    Hon är kvar ...
    Ville lyssna på musik via datorn igår samtidigt som jag surfa BT. Men nej, slutade med att jag stängde ner BT tillslut.
    Ingen smart reklam.
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!