• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • spindeln

Nu är hon igång IGEEEEEEN!!!

Jag svär på att ALDRIG nånsin smaka denna dricka!

• Lövings

Jag tycker det är värre än någonsin jag.

De har säkert läst denna tråd och sätter henne på fler sidor med den där reklamen.

nej, nu får de sluta!

• Tojk

Kan bara instämma, jag kommer ALDRIG dricka bubblet hon så glatt försöker praka på en. Fullkomligt avskyr reklamen!

• trebarnsmamma

Har aldrig märkt henne lustigt!?

• spindeln

Hon har varit hos mig 4 gånger bara idag!!

• Duchess

Men allvarligt talat - kan inte någon av moderatorerna be sajtens ledning att åtminstone komma in här och berätta hur länge vi måste stå ut med den galna kvinnan?

• MV85

Verkar som jag haft tur... Har sett henne en gång bara!

• Hannaz

Idag har hon ju spel, har oppat upp 3-4 gånger redan. Usch och fy för sån påträngande reklam. Blir iallafall aldrig nån dricka från dem som kommer att serveras hos oss.

• JustMeAndMyLove

Helt otroligt, 5 ggr på raken har hon varit upp nu...

Har liksom ingen sterio heller så jag lyssnar på musk på datorn men det är bara stänga av.

Tänk att man kan göra åsn reklam, jag vet faktiskt inte ens vad hon gör reklam för. Värdelöst utplanerat

• J D

Duchess skrev 2009-05-20 10:16:07 följande:
    Men allvarligt talat - kan inte någon av moderatorerna be sajtens ledning att åtminstone komma in här och berätta hur länge vi måste stå ut med den galna kvinnan?

Idag fick vi reda på att vi kommer att få stå ut med reklamen. Det var ej specificerat hur länge detta skulle gälla men jag kan försöka att fråga igen.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!