• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • spindeln
    monkay skrev 2009-05-25 21:50:44 följande:
    Ha Ha, har ni tänkt på att tjejen har på sig en kjol som ser ut som en tyllunderkjol??Fick precis besök...
    Ja hennes klädsel är ju verkligen inget JAG skulle valt att ha när jag gifter mig...
  • spindeln

Idag är hon galen... Har varit hos mig 3 gånger på 5 minuter!

Men igår, när jag ville visa min lillasyster den otroligt störiga reklamen, då kom hon såklart inte en enda gång..!

• Bluebride

hon förblir stillbild hos mig tydligen nu. skönt det, hon finns just nu bara lite längre upp på sidan

• Fjosok

stillbild här med, varit i veckor ...

undrar hur det kommer sig?

och hennes outfit är nog en gimmick, ja

• JustMeAndMyLove

Skulla också visa! Men det listade hon ut och gömde sig...

spindeln skrev 2009-05-27 08:36:03 följande:
    Idag är hon galen... Har varit hos mig 3 gånger på 5 minuter!Men igår, när jag ville visa min lillasyster den otroligt störiga reklamen, då kom hon såklart inte en enda gång..!
  • Hannaz

Jag tycker att hennes outfit är rätt fräck faktiskt. Men det är allt jag gillar m reklamen.

• Bluebride

nu är kärringen här igen... någon som vet hur länge de har köpt reklam tid till?

• 20090725

tror att någon sa längre upp att tävlingen höll på till sista juni... så det är säkerligen en månad till!!! tror jag..

• Kjell Präst

Jag är en i grunden fridsam människa, men denna klapperkärring skulle jag till min förfäran vilja dunka hårt i huvudet med något lämpligt tillhygge. Eller rättare sagt den firma som gjort reklamen och därigenom självmål - för vem blir lockad av att köpa denna produkt sedan kärringen klapprat in för tredje gången på fem minuter?

• 20090725

Ingen får vi hoppas!!!
    Kjell Präst skrev 2009-06-02 09:13:25 följande:

Jag är en i grunden fridsam människa, men denna klapperkärring skulle jag till min förfäran vilja dunka hårt i huvudet med något lämpligt tillhygge. Eller rättare sagt den firma som gjort reklamen och därigenom självmål - för vem blir lockad av att köpa denna produkt sedan kärringen klapprat in för tredje gången på fem minuter?
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!