• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • JustMeAndMyLove

Kan inte vara den smartaste annonsören direkt som gjort den.
    Vet inte ens vad de gör reklam för men kan lova att vad det än är kommer jag undvika produkten ...

Tack för att du kollar upp saker och hör dig för :)

J D skrev 2009-05-20 11:26:07 följande:

Idag fick vi reda på att vi kommer att få stå ut med reklamen. Det var ej specificerat hur länge detta skulle gälla men jag kan försöka att fråga igen.
  • Jeez

Stänga av ljudet borde väl avhjälpa en del?

• JustMeAndMyLove

Jag själv har som jag skrev tidigare ingen sterio, radio utan lyssnar på datorn.
    Men nu har jag stängt av ljudet, vilket irriterar mig för jag vill lyssna på radio....

Jeez skrev 2009-05-20 11:30:54 följande:
    Stänga av ljudet borde väl avhjälpa en del?
  • liljegrenhansson

hon sätter igång varje gång jag öppnar en ny sida!!!!

• JustMeAndMyLove

Samma för mig nu..... Nu överger jag BT för ett tag känner jag * irriterad suck *

liljegrenhansson skrev 2009-05-20 11:39:32 följande:
    hon sätter igång varje gång jag öppnar en ny sida!!!!
  • monkay

Usch, hon har börjat komma tillbaka hit nu oxå, var förskonad några dagar. Blir så förbannad när jag hör klapprandet att jag börjar svära och skrika.

Inte bra för blodtrycket

• Hvidbrud

Nu har jag kollat på den jäkla länken (hoppas att det kostar dem per klick!) och där står att tävlingen är öppen mellan 1maj och 30 juni... så det verkar som om vi ska dras med den störande subban och osmakliga reklamen i 40dagar till. Tyvärr. Jag blir upprörd!!!!!

• Panzerfaust

Kan vi inte bara ge henne en stekpanna och en stekspade och peka mot köket så att hon hittar hem?

• JustMeAndMyLove

:O
    Men FYYYYYYY på dig!

Panzerfaust skrev 2009-05-20 16:46:01 följande:
    Kan vi inte bara ge henne en stekpanna och en stekspade och peka mot köket så att hon hittar hem?
  • Fjosok
    Panzerfaust skrev 2009-05-20 16:46:01 följande:
    ROTFL!!!!
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!