• spindeln

Hur får man tyst på henne?!

Den apjobbiga reklamen med tjejen som kommer springande med en flaska i handen och säger så klämkäckt: HEJ! Ska du också gifta dig?!

Hon sätter igång så fort jag loggar in här! Och jag ser inget kryss i reklamrutan så att man kan stänga av den!

Nån som vet?

• Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!
  • MissieA

Så nu har jag skrivit till en av moderatorerna, hoppas vi får ett svar.

• Fjosok

Utstyrseln ja. Nu när alla brudar tar det för sjäklvklart att visa axlar och halva ryggen och blir förbannade ifall någon påpekar det så kanske magen är nästan steg att gå.

• J D

Som jag har svarat på minst två andra ställen i den här tråden så har moderatorerna ingen insikt i BT:s affärstransaktioner. Så tanken att kontakta oss är god men vi kan inget göra mer än att lyfta frågan (vilket vi som sagt har gjort, två gånger). Nu inväntar vi svar från VD.

Förhoppningsvis har vi en lösning snart!

• monkay

Hon har inte varit här på besök på säkert en vecka. Jag kryssade i dont play eller ngt liknande. Och sen dess är kärringen borta

• 20090725
    monkay skrev 2009-05-15 11:06:57 följande:
    Hon har inte varit här på besök på säkert en vecka. Jag kryssade i dont play eller ngt liknande. Och sen dess är kärringen borta
    funkade inte här, hon slutade bara för stunden, men nästa sida man gick in på så va hon framm igen!
  • Lady o Lufsen

Nu visslar jag...
    ♪♫♪♪♫♫♪...hos mig har hon inte varit på fleeeera daaaagar!♪♪♫♪♫♫♫♪

• MissieA

J D skrev 2009-05-15 09:55:06 följande:

Som jag har svarat på minst två andra ställen i den här tråden så har moderatorerna ingen insikt i BT:s affärstransaktioner. Så tanken att kontakta oss är god men vi kan inget göra mer än att lyfta frågan (vilket vi som sagt har gjort, två gånger). Nu inväntar vi svar från VD.Förhoppningsvis har vi en lösning snart!
    Tack för svaret. det är nog dags för VD:n att ge ett svar för det är ganska många som tycker detta är jobbigt.
  • Bluebride

sist jag såg henne var hon stillbild... det är bra tyst och stilla

• mums78

Hahahahaha,,,
    ja duktigt jobbig är hon. Tänkte just omm nån annan stört sig på henne oxå, och jajjemensan :)snart ett minne blott I hope.

• J D

MissieA skrev 2009-05-15 15:53:12 följande:
    J D skrev 2009-05-15 09:55:06 följande: Tack för svaret. det är nog dags för VD:n att ge ett svar för det är ganska många som tycker detta är jobbigt.

Ja, vad kan jag säga mer än att jag själv också avskyr hemsidor som har ljud i bakgrunden men att jag tyvärr inte kan göra mer än vad jag gjort. Jag har följt den här tråden från början så jag är fullt medveten om att problemet börjar bli rätt stort.

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!