Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Hur får man tyst på henne?!

Hahahahahaha
    Usch, ja...igår så tänkte jag att kommer kärringen en enda jävla gång till så åker datorn ut!!!!!!!!!

• Lady o Lufsen

Puffar...
    Någon moderator som vet kanske?

• Lady o Lufsen

Nu har jag inte sett tanten på länge...hon kanske fick ta sin Champagneflaska och dra vidare på sina steppskor?

• Lady o Lufsen
    monkay skrev 2009-05-06 10:50:14 följande:
    Sjukt irriterande, hon ropar här hela tiden. Tänker INTE köpa Henkel efter detta!
    Men då kanske hon har flytt min del av Sverige till din
  • Lady o Lufsen
    Nej men vad faan- she is back????? Jag som var så glad över att slippa hennes klampande:-{
  • Lady o Lufsen

Så fort jag loggade in så kom hon...

• Lady o Lufsen
    Duchess skrev 2009-05-06 18:22:38 följande:
    Snart kanske det kommer ett erbjudande om att slippa den jobbiga tjejen.. men bara för dig som är Plusmedlem!
    Hahahahahahahahahaha
    Kanske...fast jag tror nog att medlemmar skulle fly istället- "undrar vad det kommer att kosta som PLUSmedlem att bli av med nästa klapprande tant?"
  • Lady o Lufsen

Puh....nu verkar hon ha stuckit igen...

• Lady o Lufsen

Det skulle ju kunna vara med henne som med all annan reklam...hon kan vara tyst och stå stilla tills man väljer att klicka på henne...det vore väl bra?

• Lady o Lufsen

♪♪♫...sjunger en morgon trudelutt...♫♪♪
    Hon har INTE hälsat på mig idag...än.

• Lady o Lufsen
    Japp! Jag har tagit fram silverkulan och träpålen också...ifall att.
  • Lady o Lufsen

Kjell Präst skrev 2009-05-07 09:24:26 följande:

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:23:28 följande:
    Gör det du med!
  • Lady o Lufsen

Nämän kära nån:-{ Hon har inte tröttnat än...herreguuuuuuud

• Lady o Lufsen

Hennkel gör hon reklam för... Vem faan kommer att kunna gå på systemet och köpa bubbel utan att tänka på henne

• Lady o Lufsen

Sssscccchhhhh!! Nu viskar vi!!!Hos mig har det varit tyst och lugnt ett bra tag...hur har det varit hos er?

Största möjliga tysssssssssssssssssssssssssssssssssssssstnad!

• Lady o Lufsen

SSssssshhhhhhhhhcccccchhhh....vi måste viska.....annars kommer hon till oss alla igen...jag har haft en jättelugn efttermiddag....tyyyyyyyyyssssssssst!

• Lady o Lufsen
    Duchess skrev 2009-05-07 21:12:19 följande:
    Hon var här alldels nyss!!
    Sssshhhhhccccchhhhhh! Jag har sluppit se och höra henne på hela kvällen....vad synd att du fick höra henne!!
  • Lady o Lufsen
    DanKat skrev 2009-05-07 21:21:30 följande:
    Fast det är väl onödigt att skriva märket hon gör reklam för, då är det ju faktiskt risk att reklamen faktiskt hjälper Får man namnet inpräntat så påverkar det när man väl står och väljer vad man ska köpa
    Menar du mig nu...som skrev här i tråden att hon gör reklam för ...Vad var det nu...Hennkel tror jag

Jo, det måste vara mig du menar!
    I reklamfilmen nämner hon ju det själv men det är ju precis vad reklam går ut på så du måste nog mena min indirekta reklam...Sorry, ska INTE upprepas
  • Lady o Lufsen

Nu visslar jag...
    ♪♫♪♪♫♫♪...hos mig har hon inte varit på fleeeera daaaagar!♪♪♫♪♫♫♫♪

• Lady o Lufsen
    Fjosok skrev 2009-05-25 14:09:27 följande:
    Personligen förstår jag inte problemet. Sajten drivs av annonser och vi kan hänga här utan att betala tack vare annonser. Idag innebär annonser såväl rörlig bild, och ljud. Kolla in sajter som New York Times eller CNN, som är bland världens största. Känns som att många vill äta kakan och ha kakan kvar?Att sen denna reklamen är ganska töntig och man till slut kräks är en annan femma. Men handen på hjärtat, gör vi inte det över tv-reklam också? Eller för att inte tala om supertöntig radioreklam.Tipsa reklambyrån om bättre alternativ och håll ut tills annonstiden är ute. Eller propsa på att BT blir en betalsajt.På något sätt måste designers, säljare och utvecklare avlönas.Bara lite små tankar i sammanhanget. Känner att jag måste försvara BT en stund här. No offense, och hoppas ingen tar det personligt.// Fjosok
    MEN...reklamen på TV kan jag ju slippa att se...kan gå därifrån i reklampausen eller jag kan byta kanal- raklam på TV har ju en "given plats och tid" så att säga...den här kvinnan dyker ju upp hur som helst...en ganska stor skillnad, tycker jag i alla fall!
Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!