Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Hur får man tyst på henne?!

Högerklicka så kan ni bocka ur "spela upp" :)

Jag höll på att trilla av stolen när jag gick in och hon SKREK:
    HEJ SKA DU OCKSÅ GIFTA DIG?!?!

Hade väldigt högt ljud på datorn tydligen, hahaha

• JustMeAndMyLove

4 ggr har jag hört henne nu på mindre än en halvtimme, funkar inte att klicka ur "spela upp"

Har faktiskt också börjat undvika BT nu, blir att man kikar in, hör henne några gånger och sen skiter i att skriva nått för det är så dryyygt att höra den där *piiiiiiiiiip* hela tiden.

*suck*

• JustMeAndMyLove

Helt otroligt, 5 ggr på raken har hon varit upp nu...

Har liksom ingen sterio heller så jag lyssnar på musk på datorn men det är bara stänga av.

Tänk att man kan göra åsn reklam, jag vet faktiskt inte ens vad hon gör reklam för. Värdelöst utplanerat

• JustMeAndMyLove

Kan inte vara den smartaste annonsören direkt som gjort den.
    Vet inte ens vad de gör reklam för men kan lova att vad det än är kommer jag undvika produkten ...

Tack för att du kollar upp saker och hör dig för :)

J D skrev 2009-05-20 11:26:07 följande:

Idag fick vi reda på att vi kommer att få stå ut med reklamen. Det var ej specificerat hur länge detta skulle gälla men jag kan försöka att fråga igen.
  • JustMeAndMyLove

Jag själv har som jag skrev tidigare ingen sterio, radio utan lyssnar på datorn.
    Men nu har jag stängt av ljudet, vilket irriterar mig för jag vill lyssna på radio....

Jeez skrev 2009-05-20 11:30:54 följande:
    Stänga av ljudet borde väl avhjälpa en del?
  • JustMeAndMyLove

Samma för mig nu..... Nu överger jag BT för ett tag känner jag * irriterad suck *

liljegrenhansson skrev 2009-05-20 11:39:32 följande:
    hon sätter igång varje gång jag öppnar en ny sida!!!!
  • JustMeAndMyLove

:O
    Men FYYYYYYY på dig!

Panzerfaust skrev 2009-05-20 16:46:01 följande:
    Kan vi inte bara ge henne en stekpanna och en stekspade och peka mot köket så att hon hittar hem?
  • JustMeAndMyLove

Man ska kanske skicka iväg ett mailo till vem de än är som har reklamen ...?

MissieA skrev 2009-05-20 19:51:37 följande:
    Jag blir nästan arg för det verkar som att BT skiter i vad vi tycker och vill istället bara tjäna pengar. Men hur ska ni få sponsorer om ni inte har några medlemmar kvar? Gillar inte BT för tillfället.
  • JustMeAndMyLove

Hahahahahaha!

Hannaz skrev 2009-05-21 12:23:41 följande:
    Nån annan som tycker att det låter som nån som hackar lök när hon kommer klapprande?
  • JustMeAndMyLove

Blir galen......
    "klicka då!!!! Klicka då!!!"

AAAAHHH

Har ingen radio elle rnått annat heller här i Norge så det blir RIKTIGT irriterande!

• JustMeAndMyLove

Mekonomen har börjat med samma sak. När man går in på deras sida är det en tjej som SKRIKER nått om bilderlar.
    Har vart in fyra fem ggr utan att jag fattat va fan hon skriker om.

Idag åkte jag till toyota och köpte en dyrare del för jag blev så irriterad på deras sida så jag orka inte kolla om de hade den hemma.

BRA marknadsföring

December 2009 skrev 2009-05-22 19:25:33 följande:

Alltså.. rent vettigt så gör man INTE en reklam på en dator med ljud just för folk ska kunan surfa på jobb mm sidor utan att störa andra.
  • JustMeAndMyLove

Skulla också visa! Men det listade hon ut och gömde sig...

spindeln skrev 2009-05-27 08:36:03 följande:
    Idag är hon galen... Har varit hos mig 3 gånger på 5 minuter!Men igår, när jag ville visa min lillasyster den otroligt störiga reklamen, då kom hon såklart inte en enda gång..!
  • JustMeAndMyLove

Nu är det en NY reklam som låter som fan, jä*** *********

• JustMeAndMyLove

Suveränt! Nu är det en "playknapp" på rutan så man kan lyssna på den OM MAN VILL!

Tummen upp till företaget som tog åt sig av kritiken (även om det tog en jä**a tid)

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!