• monkay

Hur får man tyst på henne?!

Sjukt irriterande, hon ropar här hela tiden. Tänker INTE köpa Henkel efter detta!

• monkay

Inget här heller, håller med dig, mkt skönt!

• monkay

Nej fyyy tusan, precis när jag skrivit mitt inlägg ovan hörde jag de klampande skorna och hennes röst.... Tror jag jinxade när jag skrev att jag inte hört ngt på ett tag!

• monkay

När du hör henne så kolla i reklamraden till höger på sidan...där ser du henne stå och le lismande med sin flaska i handen

• monkay

hahaha ingen går säker

20090801 skrev 2009-05-06 18:35:01 följande:
    Skrattar bäst som skrattar sist. Kärringen har hälsat på här nu oxå.
  • monkay

Hon har inte varit här på besök på säkert en vecka. Jag kryssade i dont play eller ngt liknande. Och sen dess är kärringen borta

• monkay

Usch, hon har börjat komma tillbaka hit nu oxå, var förskonad några dagar. Blir så förbannad när jag hör klapprandet att jag börjar svära och skrika.

Inte bra för blodtrycket

• monkay

Jag har faktiskt noll förståelse för att de måste finansiera BT på detta sätt. Helt okej med banners och annan reklam, men reklam som inte går att stänga av?

Hellre betalar jag några tior i månaden för att vara medlem och slipper denna sortens marknadsföring!

Skitdåligt. Instämmer med många övriga talare att man undviker BT för tillfället.

Bara snabbtittar med ljudet avstängt, det går ju inte att komma ifrån förståss Då blir abstinensen för stor...hehe

• monkay

Ha Ha, har ni tänkt på att tjejen har på sig en kjol som ser ut som en tyllunderkjol??

Fick precis besök...

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!