Inlägg från: Kjell Präst |Visa alla inlägg
  • Kjell Präst

Hur får man tyst på henne?!

Gissa om mina arbetskamrater funderar vad jag pysslar med när de stup i kvarten hör ett fruntimmer som frågar om jag ska gifta mig???

• Kjell Präst

...she is back... Tre gånger på några minuter har jag åter fått den pigga frågan om huruvida jag planerar att gifta mig. Jag har hittills lyckats låta bli att ropa "För sexton år sedan ja, så dags att komma nu!"

• Kjell Präst

Våra inlägg börjar alltmer likna klassiska spökhistorier, eller kanske ett andeprogram på TV4: "Jag har sett henne en gång...jag har hört henne men aldrig sett henne...jag har hört talas om henne men aldrig råkat ut för henne" Håll med om att det lika gärna skulle kunna handla om Vita Frun eller Grå Damen..?

• Kjell Präst

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:18:38 följande:

♪♪♫...sjunger en morgon trudelutt...♫♪♪ Hon har INTE hälsat på mig idag...än.
    Du kanske har hängt upp vitlök på väggen?
  • Kjell Präst

Lady o Lufsen skrev 2009-05-07 09:23:28 följande:

Japp! Jag har tagit fram silverkulan och träpålen också...ifall att.
  • Kjell Präst
    valkyriana skrev 2009-05-07 09:26:15 följande:
    Kjell Präst skrev 2009-05-07 09:12:55 följande:
    asghon kommer att bli en vandringsägen här på BTOm 10 år kommer det att pratas om detta, och vi gammla rävar kommer säga det att vi var med om det på riktigt....
    Hahahahaha! Jag är helt övertygad om det! "Det sägs att en gång för länge sedan vandrade en mystisk kvinna med klapprande klackar omkring på BT. Ingen visste varifrån hon kom eller varför hon hemsökte sidan..."
  • Kjell Präst
    Bluebride skrev 2009-05-07 13:12:15 följande:
    kjell präst.... lyssnar hon inte på dig, elakt, du som e prelle å allt.
    Och när blev präster och spöken bästa vänner?
  • Kjell Präst

Jag skulle kunna försöka driva ut henne med korstecken och vigvatten. "Vik hädan du ande av en ond värld" eller så. Tror jag ska prova det. Eller allra helst be någon katolsk präst göra det.

• Kjell Präst

Jag undrar om hon är mest aktiv på morgnarna... Idag har hon hemsökt mig tre-fyra gånger på någon timme

• Kjell Präst

Jag är en i grunden fridsam människa, men denna klapperkärring skulle jag till min förfäran vilja dunka hårt i huvudet med något lämpligt tillhygge. Eller rättare sagt den firma som gjort reklamen och därigenom självmål - för vem blir lockad av att köpa denna produkt sedan kärringen klapprat in för tredje gången på fem minuter?

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!