Hur får man tyst på henne?!
hehe, hade det inte varit för att hon låter så totalblåst hade det nästan varit småkul
hehe, hade det inte varit för att hon låter så totalblåst hade det nästan varit småkul
fortsättning på inlägget innan ...
med lite efterforskning så visar det sig att skådisen som spelar denna "brud" heter Cecilia Lind. Som gammal trubadur som fått spela och sjunga en del visor till man kräks så är det ett typiskt exempel på humor att någon man retar sig enormt på råkar ha just det namnet
klamp klamp klamp ...HEEEEEJ!
suck :)
har inte hört henne på länge nu själv
kanske är meningen att det ska se och vara fånigt, oftast just sådana reklamer man minns ...
Utstyrseln ja. Nu när alla brudar tar det för sjäklvklart att visa axlar och halva ryggen och blir förbannade ifall någon påpekar det så kanske magen är nästan steg att gå.
Jag har inte hört henne på flera dagar. Och ljudet är på. Anser hon att dom som använder Firefox och Mac inte är värda bubbel.
Eller är det att jag är småbakis från igår och defenitivt inte är mottagligt för bubbel just nu
just det, iPhonen, finns det någon mobil version av BT?
Jag ahr inte hört eller sett henne på länge nu? Borta?
Personligen förstår jag inte problemet. Sajten drivs av annonser och vi kan hänga här utan att betala tack vare annonser. Idag innebär annonser såväl rörlig bild, och ljud. Kolla in sajter som New York Times eller CNN, som är bland världens största.
Känns som att många vill äta kakan och ha kakan kvar?
Att sen denna reklamen är ganska töntig och man till slut kräks är en annan femma. Men handen på hjärtat, gör vi inte det över tv-reklam också? Eller för att inte tala om supertöntig radioreklam.
Tipsa reklambyrån om bättre alternativ och håll ut tills annonstiden är ute. Eller propsa på att BT blir en betalsajt.På något sätt måste designers, säljare och utvecklare avlönas.
Bara lite små tankar i sammanhanget. Känner att jag måste försvara BT en stund här. No offense, och hoppas ingen tar det personligt.
// Fjosok
stillbild här med, varit i veckor ...
undrar hur det kommer sig?
och hennes outfit är nog en gimmick, ja