Hur får man tyst på henne?!
Puffar som fan! Jag har stängt av ljudet på datorn nu för jag håller på att ramla av stolen och få morgonkaffet i halsen varje gång hon klampar in.
Puffar som fan! Jag har stängt av ljudet på datorn nu för jag håller på att ramla av stolen och få morgonkaffet i halsen varje gång hon klampar in.
Hur mycket pengar har de betalt för att ¨få lov att köra den reklamen här?
Det är ju helt otroligt hur störigt det är.
Snälla BT kan ni inte ha en regel som förbjuder den typen av reklam. Det är så irriterande att jag nästan loggar ut... Tur att man inte ska lyssna på musik samtidigt som man BTar, för nu kan jag i alla fall stänga av ljudet för tantfan!
Grrrr...
Snart boykottar jag bt om hon inte försvinner!!!!!!!!!
Nu har jag kollat på den jäkla länken (hoppas att det kostar dem per klick!) och där står att tävlingen är öppen mellan 1maj och 30 juni... så det verkar som om vi ska dras med den störande subban och osmakliga reklamen i 40dagar till. Tyvärr. Jag blir upprörd!!!!!
Såg precis att man kan gå in på Funktioner-internetinställningar/options- Advanced - Play animations in webpages bocka av denna och starta om datorn. Så borde hon hålla klaffen! (fast jag har inte set henne på bra länge nu...)
det stod det på min iallafall..,.
Så håller vi tummarna på att hon håller sig borta från ditt BT också!
Ha ett härligt bröllop i morgon! JAg ska gå och nanna, för jag ska upp och jobba i morgon... 3 veckor kvar!