• 20090725

Hur får man tyst på henne?!

nu har hon varit här oxå.... brukar inte ha ljud på datorn, men va tvungen att sätta på det för att höra vad alla pratr om!

förstår att ni blir irreterade!

• 20090725
    Hvidbrud skrev 2009-05-14 10:29:13 följande:
    Snart boykottar jag bt om hon inte försvinner!!!!!!!!!
    samma här!!!!!! Blir fruktansvärt irreterad på henne!
    jag skrev i han som är ansvrig här på sidan å länkade till denna tråd! hoppas att de gör något åt saken snart!!!

Okej med något som rör sig men MÅSTE det vara ljud??????
  • 20090725

J D skrev 2009-05-14 11:34:00 följande:

Han vet redan om det och jag länkade till honom igen imorse så vi får ju hoppas att det händer ngt snart...
    va bra, kan inte sitta på jobbat på bt nu, eftersom det inte går att stänga av ljudet på dessa datorer här
  • 20090725

jag andvänder väldigt sällan ordet hatar
    men jag HATAR värkligen den reklamen, nu har hon arit å hälsat på mig 5 ggr på 10 min

• 20090725

kan någon svara på hur länge de har köpt reklam plats????

funderar stark på att bojkotta Bt tills hon e borta!!!!

• 20090725
    monkay skrev 2009-05-15 11:06:57 följande:
    Hon har inte varit här på besök på säkert en vecka. Jag kryssade i dont play eller ngt liknande. Och sen dess är kärringen borta
    funkade inte här, hon slutade bara för stunden, men nästa sida man gick in på så va hon framm igen!
  • 20090725

ja, jag har börjat andvända iPhonen istället, för den klarar inte av att spela upp henne, då måste man klicka på anonsen så den öppnas i ett nytt fönster, men så fort jag loggar in på min vanliga pc så e hon på mig hela tiden!

• 20090725

på den så är det vanligt internet, så man kan gå in på alla sidor även om de inte har någon mobil version.

• 20090725

jag har skrivigt i gästboken hos han som e ansvarig här på bt å länkat till denna sidan för ganska längesen, men sedan inte hört något mer än ett tack i gästboken!

Om du läser det här, så bill vi gärna veta vad som händer! folk börjar bli RIKTIGT irreterade nu!

• 20090725

tror att någon sa längre upp att tävlingen höll på till sista juni... så det är säkerligen en månad till!!! tror jag..

• 20090725

Ingen får vi hoppas!!!
    Kjell Präst skrev 2009-06-02 09:13:25 följande:

Jag är en i grunden fridsam människa, men denna klapperkärring skulle jag till min förfäran vilja dunka hårt i huvudet med något lämpligt tillhygge. Eller rättare sagt den firma som gjort reklamen och därigenom självmål - för vem blir lockad av att köpa denna produkt sedan kärringen klapprat in för tredje gången på fem minuter?
  • 20090725

fast den e ju inte sååååååå farlig å irreterande som henne!

Svar på tråden Hur får man tyst på henne?!