Hur får man tyst på henne?!
nu har hon varit här oxå.... brukar inte ha ljud på datorn, men va tvungen att sätta på det för att höra vad alla pratr om!
förstår att ni blir irreterade!
nu har hon varit här oxå.... brukar inte ha ljud på datorn, men va tvungen att sätta på det för att höra vad alla pratr om!
förstår att ni blir irreterade!
J D skrev 2009-05-14 11:34:00 följande:
jag andvänder väldigt sällan ordet hatar
men jag HATAR värkligen den reklamen, nu har hon arit å hälsat på mig 5 ggr på 10 min
kan någon svara på hur länge de har köpt reklam plats????
funderar stark på att bojkotta Bt tills hon e borta!!!!
ja, jag har börjat andvända iPhonen istället, för den klarar inte av att spela upp henne, då måste man klicka på anonsen så den öppnas i ett nytt fönster, men så fort jag loggar in på min vanliga pc så e hon på mig hela tiden!
på den så är det vanligt internet, så man kan gå in på alla sidor även om de inte har någon mobil version.
jag har skrivigt i gästboken hos han som e ansvarig här på bt å länkat till denna sidan för ganska längesen, men sedan inte hört något mer än ett tack i gästboken!
Om du läser det här, så bill vi gärna veta vad som händer! folk börjar bli RIKTIGT irreterade nu!
tror att någon sa längre upp att tävlingen höll på till sista juni... så det är säkerligen en månad till!!! tror jag..
Ingen får vi hoppas!!!
Kjell Präst skrev 2009-06-02 09:13:25 följande:
fast den e ju inte sååååååå farlig å irreterande som henne!