Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Gekås

servetter med linnelook kostar ca 15kr för ett stort paket, vi köpte våra servetter där. kolla galleriet på dukningen. annars är det inte så värst mycket som finns i engångsartiklar. pappersukar finns bara vita med nåt mönster på som inte är så bra alls.

annars köpte vi alla diamanter till borden på gekås ex.
    småsaker som tvingar att sätta ihop borden med och sådär är ju väldigt billigt också.

• bridesilly

finns bland plastblommor och sånnt

lönnsjö skrev 2009-05-06 23:02:01 följande:
    Åh, diamanter till borden. Var hittade du det?? Vi ska dit på tisdag ochjag tänkte kolla om jag hittar något till dukningen mm.
  • bridesilly

ja dom stora diamanterna kostar ca 15 kr styck, om man går till en designbutik kostar dom runt 60kr styck

summerdreams skrev 2009-05-08 13:02:00 följande:
    Bridesilly: Va det dom stora diamanterna som man ser på dina bilder? kommer du ihåg vad dom kostade?
  • bridesilly

diamanterna har funnits alla gånger vi har varit på gekås i typ ett år men dom går åt fort varje gång så man får nästan gå dit först när man är där på besök

• bridesilly

hahaha ja det är många som vill ha sådana till dukning och det är alldeles för dyrt för att köpa in på designbutiker, iaf för dyrt för min smak

lillalyckan skrev 2009-05-08 17:56:36 följande:

Hahaha ser framför mig hur hela södra sveriges alla brudar rusar mot diamanterna! Nu känner jag att jag oxå vill styra upp ett besök!
  • bridesilly

väldigt många som har samma tema som vi hade blir så fint med diamanter i dukningen

• bridesilly

Men de servetterna finns alltid. Det står linnelook på dem har jag för mig. Nu hade dom dessutom dem i mycket fler färger än det fanns när jag köpte. Kostade bara 10kr per paket

Svar på tråden Gekås