Inlägg från: oliveroebbasmamma |Visa alla inlägg
  • oliveroebbasmamma

Missfall... (långt)

Känns som det är mig du skriver om!

Jag har varit med om 2 otroligt tragiska och ack så jobbiga missfall, och när jag äntligen blev gravid och passerade v.12 sa min svärmor att jag inte skulle räkna med nåt under.......

Nu gick det bra, och vi har ytterligare ett barn, men det jag ville säga är att du och din sambo kommer att bli starkare när ni går igenom detta... Det gör ont...så fruktansvärt!! Det ska gudarna veta... (jag ville ge upp direkt, och satsa på hund kennel istället) jag trodde aldrig jag skulle kunna få barn!

Nåt stöd från svärmor har vi aldrig haft, förutom nu när barnen är lite äldre...
    Men jag tog kraft från alla de andra som stöttade och fanns där!

Lycka till med allt, och jag hoppas verkligen du kommer att må bättre snart!!

Kram på dig

• oliveroebbasmamma

Luthien Tinuviel skrev 2009-05-08 23:47:56 följande:

Jag vet ju hur orättvis jag är just nu mot andra omkring mig, jag vet ju att det inte är lätt heller att veta hur man ska bemöta någon som mig som är ledsen och så, jag vet inte ens själv hur jag vill bli bemött... Men det jag inte vill höra är, och jag vet att folk omkring mig menar det som tröst och menar väl och inte förstår att det inte önskat resultat hos mig, om någons kompis som fått missfall si och så många ggr och sen har det blivit ett barn, eller om hur mycket värre det kunde ha varit om det blivit missfall senare fram i graviditeten... Det är för jobbigt, att höra just nu... Tack för alla vänliga ord hörrni, ni är verkligen jättegulliga...kram på er///Anna
    Oj, såg detta efter jag skrivit o skickat iväg! Hoppas du inte tog mitt inlägg på fel sätt
Svar på tråden Missfall... (långt)