• Mamli

Blir lite ledsen när jag läser..

Många skriver om vad deras vänner gör för dem.. möhippa och hur de kommer på saker, brudtärnor..
    De vänner jag hade försvann när jag blev gravid och inte festade varje helg längre..min sambo har vänner, de kommer säkert göra nåt för honom..jag har bara min sambo...

tycker de är så roligt att många har vänner som gör fina saker för dom..samtidigt blir ja ju lite ledsen.. varför inte jag?

• Svar på tråden Blir lite ledsen när jag läser..
  • Mamli

skönt att de är nån mer, jag har styvsystar som jag inte står så jätte nära. en vän som jag träffar väldigt sällan och min moster och mamma.

lite pinsamt nästan att inte ha, och inte är de bara att ge sig ut att hitta nån heller. Jag känner mig så osocial så skulle nästan inte våga ge mig ut och prata med nån

• Mamli

den vännen jag har, jag min kompis och hennes kompis gick ut så hon fick en möhippa för hon ville inte ha nån. men tog en kväll på krogen, så hon kanske säger att vi ska ut en sväng iaf.

• Mamli

Ja de hade varit kul!
    Hade ni bott här hade jag tagit ut er på möhippa

sen tänker ja lite på en sak till som känns lite pinsamt.
    i kyrkan kommer de sitta många mer på sambons sida, på festen kommer de vara hans vänner...ja de känns inte så kul.

• Mamli

min släkt är mindre är hans emd..så på min sida blir de eko

känns bättre när jag vet att de finns fler där ute

• Mamli

jags kulle vilja flytta så jag kunde börja om, alla är så svåra i den här stan.

Om man kunde få ha en eller två vänner iaf. Kunna fika nån gång, smsa lite, bara ha nån

Svar på tråden Blir lite ledsen när jag läser..