giz83 skrev 2009-05-10 14:14:56 följande:
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-09 22:14:10 följande:
den var ju jätte vacker!!!men jag förstår inte vad du menar med att den är i grövsta laget??vart har du hittat den?
Hon sa att den INTE var i det grövsta laget men hon la den ändå bland 'starka' bilder eftersom det var underkläder ifall någon skulle ta åt sig av bilden eller för att hon ville ha den i en egen kategori..gissar jag på? Känner mig som en översättare här haha
Jag har också fått höra att korsett inte passar så bra om man har liten byst, men det beror helt på vilken typ av korsett man har. De som bara är helt raka som ett 'rör' (utan någon typ av BH-form) funkar oftast inte så bra då man inte har så mycket att pusha upp och det är svårt att fylla ut dem...men det är ju en smaksak också!
Men jag ville få superduperboost så jag har på mig en korselett som ser ut som en pushig BH upptill och så har jag min riktiga korsett över..och då syns inte korseletten under men jag får superBOOST! Och jag har hipstersspetstrosor för min kille gillar det bättre än string... men utvald din fästman kommer tycka att du är superfin vad du än har på dig!!