Inlägg från: Sundance |Visa alla inlägg
  • Sundance

Tråkigt med bara bh och trosa?

Jag tänker ha något bekvämt, men som jag känner mig snygg i, under dagen. Som är lämpligt för klänningsmodellen och sedan köper jag något ursnyggt och svidar om till på kvällen.

Sedan har jag hört många som säger att man är så himla trött när man kommer till sängen den kvällen att det inte alltid blir så mycket mer än en kyss och zzzzzzz.... Så då har man ju raffsetet sparat till kvällen därpå. Då kan man boka upp kvällen för sig själva med lite vin och ostbricka kanske och sedan krypa ner lite tidigare för att mysa. Jag är faktiskt rädd att om jag går in på toa för att byta om till raffset, även om det bara tar 5 min, så kommer min m2b att sova när jag kommer ut

• Sundance

BlivandeFruPettersson: skönt att höra att det är fler som har det som jag!

Jag ska absolut satsa på att hitta något som är både snyggt och bekvämt. Så självklart, hittar man något som är ursnyggt och som funkar under klänningen, och sitter bekvämt så får det sitta på hela dagen men jag menar nog bara att jag hellre är bekväm än togsnygg under, den dagen. Jag vill gärna ha korsett på natten men det känns som att det kommer bli väldigt klumpigt att ha under en klänning. Eller?

Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?