Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Tråkigt med bara bh och trosa?

Jag har bara trosor och några strumpbyxor/leggings i vit spets typ. Kan inte ha bh under eftersom det är lite öppen snörning i korsettdelen på klänningen.

• MulleNuh

Ohh mina försvann HELT efter andra barnet. Dom är inte fula i formen eller så, bara att dom itne syns!

giz83 skrev 2009-05-10 22:30:37 följande:
    tro mig det kommer de att göra...=)mina växte 2 storlekar när jag ammade...sen försvann de inte...=(men nu har jag gått upp så mycket i vikt de senaste 2 åren så nu är jag uppe i 4 storlekar större än innan jag blev graviddet är jobbit....*suck*men m2b klagar ju inte...hihidet är ju alltid bra
  • MulleNuh

haha Ja jag får lösa det på nåt sätt!
    Och nej jag känner mig inte förnärmad..

giz83 skrev 2009-05-11 09:41:25 följande:
    MulleNuh--> oj då...hur gick det till? eller jag fattar väl i det teoretiska...men du fattar kanske vad jag menar...hihimen då kan du ju iaf använda sån där bodytape som finns...det kan inte jag...då skulle jag behöva använda en hel rulle bara för ENA tutten (ursäkta språket tjejer, hoppas ingen tar illa upp eller blir förnärmade)!!!
  • MulleNuh

Man kan köra med vanlig "handbolls"tejp. (haha kallar den så eftersom jag spelat handboll jämt)
    Du vet den man tejpar leder med??

giz83 skrev 2009-05-11 10:05:48 följande:
    MulleNuh--> vad bra att du inte blev förnärmad...=)såg sån där tejp på nån sida...men jag tror att det borde finnas på vanliga butiker också...vet inte...
  • MulleNuh

nää den är ju till för att ha på hud.. Köp en rulle och testa!

giz83 skrev 2009-05-11 10:41:57 följande:
    MulleNuh--> jo jag vet vad det är...hihi..hade en kompis som spelade...ja...men är inte den lite svår att få bort från tuttarna sen?tänkte så man inte sliter av sig halva tutten bara...heheh
  • MulleNuh

haha ja jag vet inte.. Du får testa.

giz83 skrev 2009-05-11 10:59:49 följande:
    Kerstin85--> gör som MulleNuh föreslog! ta handbollstejp och prova...=)Mulle--> jo jag ska nog göra det...men funkar det för stoora tuttar då?har ju som sagt huge!!!vart kan man köpa den tejpen förresten?
  • MulleNuh

Jag gissar på att han kommer "stå i givakt" utan fillingar!!

MiaMariaR skrev 2009-05-12 11:28:33 följande:
    Råkade lägga upp mitt medelande innan jag var klar, men jag har två frågor:1. Brukar ni byta om till raffset när ni ska gå och lägga er?2. Min blivande frågade vad jag önskade att han skulle ha på sig, jag kan inte komma på något speciellt, hur har/ska era män göra?
Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?