• giz83

Tråkigt med bara bh och trosa?

BlivandeFruPettersson skrev 2009-05-09 13:05:03 följande:
    HAHAHA, vilken underbar synpunkt Sundance! Känner så igen mig i det. Om jag råkar ta två minuter extra på mig i badrummet på kvällen så är det inte ovanligt att m2b sover som klubbad när jag kommer ut, redo för lite rajtantajtan - hur ska det då inte gå efter en lång dag som bröllopsdagen?
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAH
    DET DÄR ÄR MIN M2B SÅ DET SKRIKER OM DET!!!!
    han är precis så där....men jag måste ju säga att det är mer att han sätter på en film (vi har vår stationära datorn i sovrummet) sen när jag har lagt mig bredvid honom och ska precis till att mysa lite.
    DÅ SOVER HAN!!
    inte alls kul!

men för att fortsätta på tråden...
    jag vill också ha bekväma undisar för dagen, och sen så blir det kanske något till kvällen efter...för som jag sa tidigare...min m2b har en tendens att somna när man minst vill det...hihi
  • giz83

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-10 12:41:10 följande:

Min korsett är inte "det grövsta", finns bild i mitt galleri under starka bilder...
    hej vill bara säga att din korsett inte syns i ditt galleri!
    du kanske glömt att offentliggöra den...?!
  • giz83

Nalle Puh 40 skrev 2009-05-09 22:14:10 följande:

Jag har köpt en korsett och stay ups, tror jag har det hela dagen om den passar under klänningen (men byter trosor några ggr...)
    den var ju jätte vacker!!!
    men jag förstår inte vad du menar med att den är i grövsta laget??

vart har du hittat den?
  • giz83
    Linadesign skrev 2009-05-10 14:20:41 följande:
    Konstigt, för jag fick höra tvärtom ungefär. Att de med stor byst ofta har svårt att hitta en korsett som passar. Har själv ganska liten byst, men fick gå upp i kupa i korsetterna jag provade.
    jag kan säga så här, som har 90G!!! det är faaaan så mycket svårare att hitta en korsett när man har stor byst.
    men mindre bröst så kan man ju nästan alltid hitta bh eller korsetter eller liknande...
    och då vill jag bara understryka NÄSTAN alltid...dessutom så finns det oftast fler att välja på, men för oss som har stora kanske det (om vi har tur) finns ett ex. och de set ut som stora säckar med breeeeda axelband. eller så ser de ut som nått som din mormor/farmor skulle ha använt.

och ska man ha en fina så får man gå till en butik som finns på andra sidan sverige eller så kostar de multum...
    nu har jag en butik som jag kan handla ifrån som har jätte bra bhar och utan den skulle jag inte kunna fungera.
  • giz83

Red Scarlet skrev 2009-05-10 14:32:04 följande:

Hon sa att den INTE var i det grövsta laget men hon la den ändå bland 'starka' bilder eftersom det var underkläder ifall någon skulle ta åt sig av bilden eller för att hon ville ha den i en egen kategori..gissar jag på? Känner mig som en översättare här haha
    asså jag e inte riktigt inne i läsandet nu känner jag...=)
    ögonen flyger fram över orden...
    ska äta mat om ett tag så det är nog bara det som är grejen tror jag...hihi

får väl ta en macka innan så jag inte svimmar...=)
  • giz83

Nalle Puh 40--> ja det finns väl fördelar och nackdelar med allt på ens kropp...hihi
    mina e för stora och bara ivägen nä rjag tränar....men jag hoppas att de ska försvinna lite när jag börjar gå ner i vikt..=)

• giz83

tro mig det kommer de att göra...=)
    mina växte 2 storlekar när jag ammade...
    sen försvann de inte...=(
    men nu har jag gått upp så mycket i vikt de senaste 2 åren så nu är jag uppe i 4 storlekar större än innan jag blev gravid

det är jobbit....*suck*
    men m2b klagar ju inte...hihi
    det är ju alltid bra

• giz83

MulleNuh--> oj då...
    hur gick det till? eller jag fattar väl i det teoretiska...men du fattar kanske vad jag menar...hihi

men då kan du ju iaf använda sån där bodytape som finns...det kan inte jag...då skulle jag behöva använda en hel rulle bara för ENA tutten (ursäkta språket tjejer, hoppas ingen tar illa upp eller blir förnärmade)!!!

• giz83

MulleNuh--> vad bra att du inte blev förnärmad...=)

såg sån där tejp på nån sida...men jag tror att det borde finnas på vanliga butiker också...vet inte...

• giz83

MulleNuh--> jo jag vet vad det är...hihi..hade en kompis som spelade...

ja...men är inte den lite svår att få bort från tuttarna sen?
    tänkte så man inte sliter av sig halva tutten bara...heheh

• giz83

Kerstin85--> gör som MulleNuh föreslog! ta handbollstejp och prova...=)

Mulle--> jo jag ska nog göra det...men funkar det för stoora tuttar då?
    har ju som sagt huge!!!

vart kan man köpa den tejpen förresten?

• giz83
    Kerstin85 skrev 2009-05-13 15:59:06 följande:
    Nja, menade snarare att jag får inte plats med något mer innanför klänningen. Nån tejp vill jag inte ha, sakerna sitter redan där de ska. Men tack för tipset.Tänkte mer att blir lite tråkigt inför bröllopsnatten när man inte har något annat än trosan på sig under.Men såg att något annan föreslog nått trevligt nattlinne. Eller kanske något än mer vågat. Det skulle ju vara lite mer inför bröllopsnatten.
    ja men det kan ju vara en grej...=)
    om du ska kolla lite mer sexy sexy...så kan du ju alltid kolla de där vuxenleksakssidorna...många av de har faktiskt fina kläder och inte bara sånt som ser kinky ut.
Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?