• Goldi

Tråkigt med bara bh och trosa?

Tänkte höra vad ni ska ha under er klänning?

Jag har köpt ett läckert sett bh och hipsterspets trosor men funderar på om det inte är tråkigt för jag vet ju att killen säkert förväntar sig värsta raffsettet men kan inte ha det under klänningen för klänningen har korsett å sitter åt som bara den...Funderar på att kanske köpa ett sexigt nattlinne som jag kanske byter om till...

Vad ska ni ha under??

• Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?
  • MulleNuh

nää den är ju till för att ha på hud.. Köp en rulle och testa!

giz83 skrev 2009-05-11 10:41:57 följande:
    MulleNuh--> jo jag vet vad det är...hihi..hade en kompis som spelade...ja...men är inte den lite svår att få bort från tuttarna sen?tänkte så man inte sliter av sig halva tutten bara...heheh
  • Kerstin85

Tycker det är jättesvårt att välja underkläder. Får inte plats med nån BH under min klänning och bara en trosa känns ju jätte-trist. Nån som har något förslag på hur man kan piffa upp det?

• giz83

Kerstin85--> gör som MulleNuh föreslog! ta handbollstejp och prova...=)

Mulle--> jo jag ska nog göra det...men funkar det för stoora tuttar då?
    har ju som sagt huge!!!

vart kan man köpa den tejpen förresten?

• MulleNuh

haha ja jag vet inte.. Du får testa.

giz83 skrev 2009-05-11 10:59:49 följande:
    Kerstin85--> gör som MulleNuh föreslog! ta handbollstejp och prova...=)Mulle--> jo jag ska nog göra det...men funkar det för stoora tuttar då?har ju som sagt huge!!!vart kan man köpa den tejpen förresten?
  • Juni2009

Jag svarar på TS fråga.

Jag ska ha vanlig BH o trosa.
    Vi ska inte sova bort, vår bröllopsnatt blir hemma.
    Blir ändå mysig.

Men OM vi skulle bestämma sist minuten då skulle jag köpa lite "extra" som nytt BH trosa och strumphållare.

Men vi får se hur det blir.

• MiaMariaR

Ni som kommit fram till att byta om till raffset på kvällen, är det något ni gjort tidigare?

• Vid havet

Fast behöver ju inte alls vara jättetrist.
    Tror det var någon här inne som hade knallrosa spetstrosor under "bara" som matchade blommorna och tånaglarna

Låter läckert tycker jag.

Tror jag kommer köra trosor o bh (bh behövs nog, men om dag kan vara utan så kör jag så). Vet att m2b drömmer om stumpeband men vi får se... kanske får bli sen på honeymoonen

Kerstin85 skrev 2009-05-11 10:51:21 följande:
    Tycker det är jättesvårt att välja underkläder. Får inte plats med nån BH under min klänning och bara en trosa känns ju jätte-trist. Nån som har något förslag på hur man kan piffa upp det?
  • MiaMariaR

Råkade lägga upp mitt medelande innan jag var klar, men jag har två frågor:

1. Brukar ni byta om till raffset när ni ska gå och lägga er?

2. Min blivande frågade vad jag önskade att han skulle ha på sig, jag kan inte komma på något speciellt, hur har/ska era män göra?

• Vid havet

Jag bryr mig faktist inte - så länge det inte är de äldsta utvättade med hål.... Vill ju ändå ha honom naken

MiaMariaR skrev 2009-05-12 11:28:33 följande:
    Råkade lägga upp mitt medelande innan jag var klar, men jag har två frågor:1. Brukar ni byta om till raffset när ni ska gå och lägga er?2. Min blivande frågade vad jag önskade att han skulle ha på sig, jag kan inte komma på något speciellt, hur har/ska era män göra?
  • MulleNuh

Jag gissar på att han kommer "stå i givakt" utan fillingar!!

MiaMariaR skrev 2009-05-12 11:28:33 följande:
    Råkade lägga upp mitt medelande innan jag var klar, men jag har två frågor:1. Brukar ni byta om till raffset när ni ska gå och lägga er?2. Min blivande frågade vad jag önskade att han skulle ha på sig, jag kan inte komma på något speciellt, hur har/ska era män göra?
  • Zavannah
    MiaMariaR skrev 2009-05-12 11:11:38 följande:
    Ni som kommit fram till att byta om till raffset på kvällen, är det något ni gjort tidigare?
    JA.
  • Kerstin85

Nja, menade snarare att jag får inte plats med något mer innanför klänningen. Nån tejp vill jag inte ha, sakerna sitter redan där de ska. Men tack för tipset.

Tänkte mer att blir lite tråkigt inför bröllopsnatten när man inte har något annat än trosan på sig under.Men såg att något annan föreslog nått trevligt nattlinne. Eller kanske något än mer vågat. Det skulle ju vara lite mer inför bröllopsnatten.

giz83 skrev 2009-05-11 10:59:49 följande:
    Kerstin85--> gör som MulleNuh föreslog! ta handbollstejp och prova...=)Mulle--> jo jag ska nog göra det...men funkar det för stoora tuttar då?har ju som sagt huge!!!vart kan man köpa den tejpen förresten?
  • MissieA

jag köpte ett sexigt nattlinne och jag kan säga att det gick hem jag köpte ett rosa på H&M som jag hade på över BH:n och trosan.

• MysanX

Jag kommer ha trosor och stay upps under klänningen. När natten närmar sig så sätter jag på mig BHn så blir det snyggt.

• Kallemero79

Jag har köpt snygg bh å trosa som jag ska ha under klänningen, men till natten har vi tillsammans köpt ett läckert nattlinne

• giz83
    Kerstin85 skrev 2009-05-13 15:59:06 följande:
    Nja, menade snarare att jag får inte plats med något mer innanför klänningen. Nån tejp vill jag inte ha, sakerna sitter redan där de ska. Men tack för tipset.Tänkte mer att blir lite tråkigt inför bröllopsnatten när man inte har något annat än trosan på sig under.Men såg att något annan föreslog nått trevligt nattlinne. Eller kanske något än mer vågat. Det skulle ju vara lite mer inför bröllopsnatten.
    ja men det kan ju vara en grej...=)
    om du ska kolla lite mer sexy sexy...så kan du ju alltid kolla de där vuxenleksakssidorna...många av de har faktiskt fina kläder och inte bara sånt som ser kinky ut.
  • Jojjo82

Jag ska bara ha ett par ljusblå (something blue ) boxertrosor, stayups och strumpebandshållare under klänningen. Ingen bh alltså, för jag har så konstig bh-storlek att jag inte kunnat hitta något fint axelbandslöst

Svar på tråden Tråkigt med bara bh och trosa?