Inlägg från: jojoånick09 |Visa alla inlägg
  • jojoånick09

Hela min släkt beter sig riktigt illa just nu. Ingen har anmält sig och snart är tiden ute...... :-(

jag tackade först nej till min kusin bröllop då läget var för oss väldigt ostabilt med ekonomin eftersom jag inte hade något jobb osv.. men vi tackade ja 2veckor innan bröllopet och det gick att lösa,vi fick bekosta dit resan själva,vi bodde hos min kusins blivande frus föräldrar vi fick skjuts hem av min kusins mamma alltså min moster.
    och allt var frid och fröjd...
    jag var den ände som kom ifrån min familj vilket dem andra har fått dåligt samvete för nu,de hade gärna velat se vigseln åtminstone i kyrkan mm men nu var det ju försent att ändra sig..
    bara för att min mormor inte kom på sitt barnbarns bröllop skall hon nu komma på mitt och det skall bli himla roligt,hon är den äldsta på bröllopet.
    jag kan förstå många att de inte har varken tid,pengar eller annat men som du säger så kan man iaf försöka...
    hoppas det löser sig med din familj/släkt..
    då vet du ju till nästa gång om det är något "stort" som händer att du inte skall åka dit.. då kan det inte säga något..
    tråkigt ändå att det måste vara så..
    får hoppas att det är som alla andra säger att sista veckan hör de av sig!

Svar på tråden Hela min släkt beter sig riktigt illa just nu. Ingen har anmält sig och snart är tiden ute...... :-(