Inlägg från: Corona |Visa alla inlägg
  • Corona

Vi som blev fruar 090509!

Det tar ett tag att landa Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att turen ska vända, det verkar nämligen som om det var fel på vår videokamera Håll tummar och tår för att det bara är uppspelningen som inte funkar, inte inspelningen... Det vore så roligt att få se ceremonin själv, och ännu roligare att få ha kvar alla fina tal. Har själv teflonhjärna vid stora tillfällen i livet så filmen är en förutsättning för att verkligen minnas!

• Corona

Hej igen! Har goda nyheter ang. videokameran, det är bara fel på uppspelningen och inte inspelningen Så vi har inte kunnat titta på filmerna än men det är bara en tidsfråga! Har även börjat få några bilder från gästerna och vissa är SÅ fina (kan jag bli så där snygg!?! Eller är det någon annan som gifter sig med min man???)

Elin: Guuuud så snygga bilder! Du får nog skicka olika till alla för i ditt ställe hade jag inte kunnat välja

Tindragull: Älskar din nya bild också! Bra idé med facebook! Är alla med där? Vore kul att hålla kontakten med er alla, förr eller senare kommer man ju säkert att sluta gå in på BT.

På fredag bär det av till Hawaii! Jippie!!!

• Corona

Har just gjort en djupdykning in i Facebook... vad heter du där, Tindragull?

• Corona

Tack Måste ha stavat fel förut eller något!

• Corona

Jag vill! Men vilken av alla Anna Åberg är du...?

anja1661 skrev 2009-05-13 07:26:42 följande:
    ja facebook e en superide!jag heter anna åberg för de som vill hålla kontakten... där har jag även lite bilder från bröllopet och massa annat...
  • Corona

Hej på er! Har alldeles kommit av mig på BT... efter två underbara veckor på Hawaii

Ska också börja kolla på tackkort nu (får väl välja ur fotografens hög fast jag skulle egentligen helst vilja se alla gästers bilder först...) Blir så rörd varje gång jag går igenom alla kort och postogram vi fick, otroligt så många människor som kom ihåg oss! Alla möjliga och omöjliga, t ex min mans barndomskompis föräldrar och hans (och nu min!) svägerskas föräldrar och syskon. SÅ gulligt!

Hur gör ni andra med bild i tidningen?

Hur blev det med Facebook, är ni många som håller kontakten där? Gissar att man (iaf jag) kommer att glömma att gå in här framöver, men jag skulle gärna hålla kontakt med er

• Corona

Har uppdaterat mig i tråden lite nu och kollat in dina bilder Elin... underbara! Härligt att höra att du hade en så fantastisk dag!

• Corona

Nu har jag läst på ordentligt och även hittat dina bilder Malmöbrud SÅ fina de också!

Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!