• Tindragull

Vi som blev fruar 090509!

Då fortsätter vi prata!
    Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
    Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
    Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!

• Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!
  • 090509

Hej alla nyblivna fruar!
    Ja vår bröllopsdag blev kanon fint väder lagom till eftermiddagen, vi gifte oss 17:30. Det enda som inte blev så bra var mitt hår, hann inte fixa det då jag har dels bångstyrigt hår, dels dottern var bångstyrig hann iaf sminka mig litegrann. Men nu är man alltså gift!!!
    Har skickat MMS till alla nära och kära och berättat med bild, alla tyckte att det var jätteroligt och undrade HUR vi kunnat hålla detta för oss själva utan att någon ens anat...
    Ska börja fundera över när vi ska ha grillfesten och sen skicka inbjudningar, så jag har det stora planerandet kvar
    Kommer nog vilja ha tips av er om dukning, hur jag ska skriva i inbjudningarna mm.. ni som har erfarenheten nu.
    GRATTIS till ALLA nyblivna fruar och män!!

• ElinPierre

Vi hade en fantastisk dag, så mycket kan jag ju säga!!

• Corona

Det tar ett tag att landa Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att turen ska vända, det verkar nämligen som om det var fel på vår videokamera Håll tummar och tår för att det bara är uppspelningen som inte funkar, inte inspelningen... Det vore så roligt att få se ceremonin själv, och ännu roligare att få ha kvar alla fina tal. Har själv teflonhjärna vid stora tillfällen i livet så filmen är en förutsättning för att verkligen minnas!

• 090509

Håller tummarna allt vad jag kan!
    Men nu är du en gift kvinna iaf Var det många som fotade kanske, så det finns bilder från flera vinklar?

Corona skrev 2009-05-11 08:08:12 följande:
    Det tar ett tag att landa Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att turen ska vända, det verkar nämligen som om det var fel på vår videokamera Håll tummar och tår för att det bara är uppspelningen som inte funkar, inte inspelningen... Det vore så roligt att få se ceremonin själv, och ännu roligare att få ha kvar alla fina tal. Har själv teflonhjärna vid stora tillfällen i livet så filmen är en förutsättning för att verkligen minnas!
  • 090509

Men AAAH vad nyfiken jag blir! Ha det så mysigt på resan nu

ElinPierre skrev 2009-05-11 00:05:00 följande:
    Vi hade en fantastisk dag, så mycket kan jag ju säga!!
  • 090509

Tack
    Sommar 2010 skrev 2009-05-10 23:43:20 följande:

Grattis!
  • anja1661

ja här e vår nya tråd!! ska bli kul att höra om och prata om tackkort mm...och inte att glömma, alla resor som ska göras!!
    vi åker till bulgarien i juli!

fickk i present ihop alla pengar vi behöver till resan!!

kram på er alla...nu e det tillbaka till verkligheten en stund för att skriva en hemtenta om barn och språk! skitsvårt e det!!!!

• ElinPierre

Jag tänkte bjuda på några bilder innan vi lämnar landet.

Vår fantastiska fotografs blogg- www.helenah.se

• 090509

Å vad fint!!! Du verkligen strålar av lycka på fotona
    GRATTIS!!

ElinPierre skrev 2009-05-11 15:00:05 följande:
    Jag tänkte bjuda på några bilder innan vi lämnar landet.Vår fantastiska fotografs blogg- www.helenah.se
Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!