• Tindragull

Vi som blev fruar 090509!

Då fortsätter vi prata!
    Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
    Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
    Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!

• Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!
  • anja1661
    Tindragull skrev 2009-06-10 18:47:32 följande:
    Vi har varit på Korfu! Har inte lagt in bilderna nånstans än, men de kommer på FB förr eller senare! Vart var det ni skulle resa? (minne som en guldfisk)
    vi åker till sunny beach i bulgarien!! bara vi två...utan barn! känns superlyxigt! vi ska bara sola, bada, njuta och älska varandra !!!
  • Tindragull

Härligt! Där var vi för två år sen!

anja1661 skrev 2009-06-11 19:42:37 följande:
    vi åker till sunny beach i bulgarien!! bara vi två...utan barn! känns superlyxigt! vi ska bara sola, bada, njuta och älska varandra !!!
  • anja1661

vi me!! men denna gången får vi åka utan barn!! vi ÄLSKAR sunny beach men som sagt vi vill uppleva det utan barn oxå. nu ska vi njuta av att ligga på stranden heeeela dagen, äta långa middagar och promenera genom stan hela kvällarna! det blir ju en helt annan sorts resa utan barn.....*längtar*

• soon and very soon

halloj, har totalt missat denna tråd!! tänk att vi är fruar o har hängt här lääääääääänge nu! ska kolla på TV med barnen men hamnade här, känns inte som förr.. men krrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

• elsi

soon and very soon skrev 2009-06-15 18:09:40 följande:

halloj, har totalt missat denna tråd!! tänk att vi är fruar o har hängt här lääääääääänge nu! ska kolla på TV med barnen men hamnade här, känns inte som förr.. men krrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    oj vilka vackra bilder Grattis!!!

hmm kanske jag ska lägga in nåt...!
  • anja1661

nu äntligen har min man fått hem körkortspapperna! så nu heter han andreas åberg!!!! åhh vad skönt det känns!! så ikväll ska jag be honom skriva sin namnteckning o se om han fått kläm på det nya efternamnet!

lyckliga soliga hälsningar från familjen ÅBERG!!!!!

• MissieA
    elsi skrev 2009-06-16 11:10:18 följande:
    soon and very soon skrev 2009-06-15 18:09:40 följande:
    oj vilka vackra bilder Grattis!!!hmm kanske jag ska lägga in nåt...!
    Klart du ska sätta in bilder så vi får se.

Jag tycker ni andra också ska sätta in fler bilder här så jag får se er

Anja: han får öva lite hehe. När jag skulle skriva min nya namnteckning för passet blev det helt galet hahaha tur att jag fick göra om det några gånger.

Vad har frugorna för sig annars då? Vad ska ni göra i sommar? Vi åker iväg till Bali om exakt en vecka. Lääääääängtar

Kram på er!
  • Malmöbrud 2009

Frugan här ska packa, vi åker imorgon!! Lagar mat nu jag har en man med stor aptit så man får stoppa ner godsaker så vi klarar hela resan ner...alltid roligt när jag drar fram kakor eller annat som surprice.

Om du vill se mer bilder finns jag på facebook, du kan adda mig genom de andra. Mitt namn är rätt långt...vill vara hemlig här helst...Jag är bruden med brudbilden och ett balkan-svensk efternamn

Kan inte fatta, smekmånaden är här!!!

• anja1661

fugan här har sommarlov! snart åker vi till bulgarien, åhh vad jag längtar!!!
    under midsommar är vi hos mina föräldrar för det årliga firandet! *mys mys*.
    under sommaren blir det typ skansen, kryssning, sagostigen och liknande! allt för att hålla barnen glada och nöjda under heeela sommaren!

glad midsommar på er alla fruar!!

• anja1661

hoppas ni alla haft en underbar midsommar!
    vad e det för papper man ska skicka efter nu när mannen har bytt efternamn? körkortspappret har han fått men sen då? visa kortet? ica kort?

måste man ringa runt till alla...typ comhem? bredbandsbolaget, teleföretag o så???

hur har ni alla gjort??

Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!