Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Härligt! Där var vi för två år sen!
vi me!! men denna gången får vi åka utan barn!! vi ÄLSKAR sunny beach men som sagt vi vill uppleva det utan barn oxå. nu ska vi njuta av att ligga på stranden heeeela dagen, äta långa middagar och promenera genom stan hela kvällarna! det blir ju en helt annan sorts resa utan barn.....*längtar*
halloj, har totalt missat denna tråd!! tänk att vi är fruar o har hängt här lääääääääänge nu! ska kolla på TV med barnen men hamnade här, känns inte som förr.. men krrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
soon and very soon skrev 2009-06-15 18:09:40 följande:
nu äntligen har min man fått hem körkortspapperna! så nu heter han andreas åberg!!!! åhh vad skönt det känns!! så ikväll ska jag be honom skriva sin namnteckning o se om han fått kläm på det nya efternamnet!
lyckliga soliga hälsningar från familjen ÅBERG!!!!!
Frugan här ska packa, vi åker imorgon!! Lagar mat nu jag har en man med stor aptit så man får stoppa ner godsaker så vi klarar hela resan ner...alltid roligt när jag drar fram kakor eller annat som surprice.
Om du vill se mer bilder finns jag på facebook, du kan adda mig genom de andra. Mitt namn är rätt långt...vill vara hemlig här helst...Jag är bruden med brudbilden och ett balkan-svensk efternamn
Kan inte fatta, smekmånaden är här!!!
fugan här har sommarlov! snart åker vi till bulgarien, åhh vad jag längtar!!!
under midsommar är vi hos mina föräldrar för det årliga firandet! *mys mys*.
under sommaren blir det typ skansen, kryssning, sagostigen och liknande! allt för att hålla barnen glada och nöjda under heeela sommaren!
glad midsommar på er alla fruar!!
hoppas ni alla haft en underbar midsommar!
vad e det för papper man ska skicka efter nu när mannen har bytt efternamn? körkortspappret har han fått men sen då? visa kortet? ica kort?
måste man ringa runt till alla...typ comhem? bredbandsbolaget, teleföretag o så???
hur har ni alla gjort??