Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
nu har vi pratat med pastors exp. och de skulle fixa med våra papper på en gång! va f-n!!! varför har man lixom inte redan gjort det???!!
det borde man väl göra direkt efter vigseln för att avsluta det "arbetet" eller?? hhmm... om jag var präst så hade jag iaf varit organiserad!! *kontrollfreak*
Vi ska sätta ut en annons i tidningen nästa vecka, jag kanske lägger en länk om jag hinner. Vi åker nästa vecka!!!!
Corona: jag är jättenöjd med bilderna, tack.
Vad underbart det låter med alla resor som gjorts....längtar.
Idag hämtade jag ut körkortet, det är typ en tittruta i körkortet, ser helskumt ut
Anja: det blir nog gjort ganska snabbt
Nu har vi varit gifta i 1 månad (exakt igår) Det känns fortfarande lite roligt att säga: min man. Eller när jag ksa skriva på med mitt nya efternamn men man blir nog van
Nu är det exakt två veckor till vår bröllopsresa till Bali. Ska bli så skönt. Har inte kommit igång med tackkorten än dock så känner mig lite stressad.
japp, nu har prästen skickat in våra papper så snart är vi nog man o fru Åberg! familjen åberg för del delen då barnen oxå ska heta så. i dagsläget heter de båda våra namn men vi tar bort mannens namn helt! känns skönt av massa olika personliga anledningar!!
hör av mig när vi hört nåt igen!
Vi har varit på Korfu! Har inte lagt in bilderna nånstans än, men de kommer på FB förr eller senare!
Vart var det ni skulle resa? (minne som en guldfisk)
Bilder kommer jag lovar!
Ska berätta mer när jag har lite mer tid (sitter på jobbet nu)
Vi har redan haft med bild i tidningen.
Och jag kommer nog inte hänga här sådär väldigt mycket känns det som... FB är jag inne på varje dag!