Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Låter som om ni haft det helt underbart!!!
Nu är jag ju nyfiken! Berätta!
Här är allt ok. Jag jobbar som en liten åsna och mannen har semester... Idag är han iväg på svensexa, så jag får ingen vila innan nattpasset i natt... Känns sådär kul...
Jobbar en vecka till sen ska jag ha två veckors semester! Ska bli såååå skönt!!!
Ska på bröllop den 1 aug. Det som från början skulle vara en borgerlig vigsel (jag skulle vara vittne) med grillfest i deras trädgård efteråt, har allteftersom blivit en kopia av vårt bröllop...och jag ska vara tärna. Känns inget kul det. Samma kyrka, samma lokal, stort sett likadan dukning...
Fast jag vet inte varför jag är förvånad... De tar efter allt vi gör.
oj , nu har jag läst ikapp!! ska kika på allas bilder och genast kika i mitt i...
Elsi: skicka mail till red/moderatorer här på BT så hjälper de till!
Så brudar semestern rullar på!
Tindragull: håller med Elsi, ta det som en komplimang o de som känner er båda vet att du var först, håll ett tal o pika lite fint att - vi är så lika ..... tank att du gillar samma saker som jag... bla bla..
Har varit hemma från vår bröllopsresa en vecka nu. Vi var iväg i tre veckor i Kroatien och hann uppleva jättemycket och ha det mysigt ihop!!! Är bara så trött fortfarande från semestern så nu vilar jag från semestern hi hi Vi kom hem en vecka tidigare än tänkt för vi tyckte vi typ gjort allt vi ville. Mycket kul har hänt, vi har varit rätt busiga,, Åk till Kroatien, det är jättefint och romantiskt där!
Tindragull: de kan ju inte ta 090509 från dig;)
MissieA: hoppas ni hade det underbart på Bali!
elsi: läste artikeln,,, himla tråkigt
anja1661: verkar som ni haft det underbart!
Malmöbrud 2009 skrev 2009-07-18 22:53:44 följande:
Ha lagt upp bilder!
elsi: åhhh vad fina bilder!! he he du fick ju inte mycket användning för jackan, det var ju fint väder ser det ut som
Tack , vi är nöjda trots stölden...
Jättefina bilder!
tack,...
är det någon annan som blev lite "nere" efter bröllopet?
skojar du? så mycket kraft man lagt på den stora dagen och sen borta
Skönt att höra.. känna mig riktigt tomt och låg.../nedstämt, fast jag har oxå flyttat mm, vi bodde inte ihop innan, så det är mycket nytt för mig.
ha ej flyttat in odentligt, och hittar inte "min" plats i hans/vårt hem, eller plats för alla mina saker. och det är mycket kvar i mitt hem!
Tack kort ska i väg denna vecka, jag läste någonstans att man ha 3 mån efter bröllopet att "tacka"..
och jag är pank och tjock och ful
så ja, känns bättre nu.. G'natt 090509 fruar
jag känner mig oxå lite låg och tom....fast det handlar nog mest om att jag känner mig rastlös....jag satt ju hela kvällarna och varje ledig vaken stund och fixade med bröllopet..och nu har jag lixom inget att göra...bara sitta där o kolla på tv...känns tomt.
jag ahr ingen ork eller lust att hitta på något annat heller...
men nu i höst ska jag börja på friskis och svettis...och jag bara ska gå ner i vikt och bli mer sund!!!!