Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Låter som om ni haft det helt underbart!!!
Nu är jag ju nyfiken! Berätta!
Här är allt ok. Jag jobbar som en liten åsna och mannen har semester... Idag är han iväg på svensexa, så jag får ingen vila innan nattpasset i natt... Känns sådär kul...
Jobbar en vecka till sen ska jag ha två veckors semester! Ska bli såååå skönt!!!
Ska på bröllop den 1 aug. Det som från början skulle vara en borgerlig vigsel (jag skulle vara vittne) med grillfest i deras trädgård efteråt, har allteftersom blivit en kopia av vårt bröllop...och jag ska vara tärna. Känns inget kul det. Samma kyrka, samma lokal, stort sett likadan dukning...
Fast jag vet inte varför jag är förvånad... De tar efter allt vi gör.
oj , nu har jag läst ikapp!! ska kika på allas bilder och genast kika i mitt i...
Elsi: skicka mail till red/moderatorer här på BT så hjälper de till!
Så brudar semestern rullar på!
Tindragull: håller med Elsi, ta det som en komplimang o de som känner er båda vet att du var först, håll ett tal o pika lite fint att - vi är så lika ..... tank att du gillar samma saker som jag... bla bla..
Har varit hemma från vår bröllopsresa en vecka nu. Vi var iväg i tre veckor i Kroatien och hann uppleva jättemycket och ha det mysigt ihop!!! Är bara så trött fortfarande från semestern så nu vilar jag från semestern hi hi Vi kom hem en vecka tidigare än tänkt för vi tyckte vi typ gjort allt vi ville. Mycket kul har hänt, vi har varit rätt busiga,, Åk till Kroatien, det är jättefint och romantiskt där!
Tindragull: de kan ju inte ta 090509 från dig;)
MissieA: hoppas ni hade det underbart på Bali!
elsi: läste artikeln,,, himla tråkigt