Inlägg från: elsi |Visa alla inlägg
  • elsi

Vi som blev fruar 090509!

Kom hem från Paris igår kväll... Mr and Mrs... det är de flesta dagarvi harvarit ihop sedan maj förra året... känns bra.
    Ha mycket att läsa men jag haka på så snart jag kan...

SAD NEWS
    en objudan gäst/ person kom in på vårt mottagning på Hotel Diplomat mot slutet och tog/stal vännens kamera.. med ALLA bilder...Kamren är värde ca 18.000... bilderna? kan man sätta ett pris på försvunnen bröllopsbilder??

men vi hade en underbar dag

• elsi

loggad in på banken i fredags... namnet är ändrat! men jag blev förvirrade eftersom de har ersätt mellanamnet jag fick av föräldrana, till ex "marie louise efternamn" med "marie efternamn + mannens namn".. HMM troro jag ville ändra igen. få man??

• elsi

måste bara säga att det känns så konstigt att titta in här nu..
    vad kostar brudbukett
    hjälp med vigsel program
    - 10k?
    nu kör vi (månad) brudar!!

jag är så lycklig och det känns så rätt, önskar fortfarnde bara att vi hde flera bilder jäääääääääääääääädddddrrrrrrra tjuv!

tjejer.. suck, ni var så vackra!
    hej så länge!

• elsi

soon and very soon skrev 2009-06-15 18:09:40 följande:

halloj, har totalt missat denna tråd!! tänk att vi är fruar o har hängt här lääääääääänge nu! ska kolla på TV med barnen men hamnade här, känns inte som förr.. men krrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    oj vilka vackra bilder Grattis!!!

hmm kanske jag ska lägga in nåt...!
  • elsi

japp. man ska ringa runt, skulle kunna ringa posten som jag gjorde och be dom tala om det for brevbararen!

• elsi

någon som läste om bruden i "Mitt i" nyligen?

• elsi

en tjej på framsiden i jeans jacka... ett par veckor sen, det handlade om att kamaren var stulen på bröllopsmott, med bilder ocj allt... bra artikel, Mitt i söder/östermalm/ kungsholmen

• elsi
    Tindragull skrev 2009-07-18 11:24:13 följande:
    Nu är jag ju nyfiken! Berätta! Här är allt ok. Jag jobbar som en liten åsna och mannen har semester... Idag är han iväg på svensexa, så jag får ingen vila innan nattpasset i natt... Känns sådär kul... Jobbar en vecka till sen ska jag ha två veckors semester! Ska bli såååå skönt!!! Ska på bröllop den 1 aug. Det som från början skulle vara en borgerlig vigsel (jag skulle vara vittne) med grillfest i deras trädgård efteråt, har allteftersom blivit en kopia av vårt bröllop...och jag ska vara tärna. Känns inget kul det. Samma kyrka, samma lokal, stort sett likadan dukning...Fast jag vet inte varför jag är förvånad... De tar efter allt vi gör.
    Försök att ta det som en komplimang... det går inte att kopiera ert bröllop!! innerst inne vet ni att eran var perfekt
    ... ja artikeln handlat om jag .. fast jag vänta nu en till giftig annonymt brev från mitt ex.. det är bara att acceptera att han kan inte skada mig, men det gör ont.

kan man logga in här under ett nytt namn?
  • elsi

Malmöbrud 2009 skrev 2009-07-18 22:53:44 följande:

elsi: läste artikeln,,, himla tråkigtanja1661: verkar som ni haft det underbart!
    ..det var jag de'
  • elsi

Tack , vi är nöjda trots stölden...

• elsi

tack,...
    är det någon annan som blev lite "nere" efter bröllopet?

• elsi

Skönt att höra.. känna mig riktigt tomt och låg.../nedstämt, fast jag har oxå flyttat mm, vi bodde inte ihop innan, så det är mycket nytt för mig.
    ha ej flyttat in odentligt, och hittar inte "min" plats i hans/vårt hem, eller plats för alla mina saker. och det är mycket kvar i mitt hem!

Tack kort ska i väg denna vecka, jag läste någonstans att man ha 3 mån efter bröllopet att "tacka"..

och jag är pank och tjock och ful

så ja, känns bättre nu.. G'natt 090509 fruar

Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!