Vi som blev fruar 090509!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
Då fortsätter vi prata!
Nu är vi alla fruar och vad händer nu?
Tack-kort, väntan på bröllopsbilderna o.s.v.
Och så måste vi såklart berätta om bröllopsdagen!
vi åker till kroatien & bosnien i juli. Stannar en månad
Min namnändring har gått igenom i alla fall!!
Vi åker uppåt landet i helgen för att njuta. Det blir hemstaden men vi får låna en lägenhet, så vi kan göra allt som vi längtat efter, gå runt sjön, ut i skogen, fiska osv.
Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-18 13:44:22 följande:
Tror att jag ringde 0771-778 778 och blev kopplad därifrån till "mitt" skattekontor...
Idag fick jag sms från POLISEN!!!
hehe...var ju bara om att mitt nya pass är färdigt att hämta nu... Från giftermål till pass med nytt namn = 9 dagar!!! Strongt jobbat tycker jag!
Och vet ni vad??? Min bästa kompis ska slå till och gifta sig i sommar! Och jag får hjälpa till lite med planeringen! Och så ska jag vara tärna eller vittne beroende på vilken slags vigsel det blir!
Känns kul att inte behöva släppa det där med bröllopsyra riktigt än...
Idag ropade jag hem en fin klänning att ha på mig på bröllopet! Sååå kul!
Jag har varit där men det var ett tag sen. Vi har pluggat båda så vi har inte haft jättemycket råd att åka dit...
Vi ska till Sarajevo i några dagar, ska låna en lgh där nära någon kanal och promenadställe. Där ska vi shoppa märkesklockor och märkessolglas som är billigare än här. Sen åker vi till Mostar i några dagar och i Kroatien ska vi till Tucepi nära Makarska, Dubrovnik och sen får vi se. Några tips i Kroatien på fina ställen att bo/besöka?
Har inte fått pappret ännu från Skatteverket men jag såg att jag i alla fall bytt efternamn på en sida jag brukar använda i jobbet med folkbokföringsuppgifter upplysning.se
Jag längtar dit, det ska bli så roligt!!
Men då är ditt namn vara på skatteverket!
Bara att gå in på deras sida och skriva ut personbevis med nya namnet då! Om du har BankId i alla fall.
Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-19 08:22:55 följande:
Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-19 08:22:55 följande:
igår fick jag mina handlingar för körkortet!!
Nu ska jag bara fixa passet, det är nog bara och knata in på kontoret och fotograferas.
MEEEN...jäkla skatteverket!!!
Är du säker på att VF har skickt in papprena då?