Inlägg från: Tindragull |Visa alla inlägg
  • Tindragull

Vi som blev fruar 090509!

Hahahaha!
    Jag höll på att tappa trosorna! Min man fick hjälpa mig att dra upp dem när vi gick "andra vändan" i kyrkan! Kunde ju blivit riktigt kul annars!

anja1661 skrev 2009-05-14 14:59:55 följande:
    har jag berättat att mina höfthållare åkte ner under dagen???jag drog upp dem precis innan vi gick in i kyrkan och väl framme vid altaret hade de åkt ner så långt att de satt under rumpan på mig!! hahahah!!! det var bara jag och tärnan som visste om det och vi smålog mot varandra om det! ALLA gästerna fick reda på det sen då de hade planerat en lek som gick ut på att andreas min man skulle känna på benen o se om han kunde lista ut vilket ben som var mitt. alla trodde ju att jag skulle ha stay ups så de blev väldigt förvånade varpå jag berättade om den lilla incidenten då stay upsen åkte av.....tog nämligen av de direkt efter vigseln!alla fick sig ett gott skratt förutom min man som gärna hade velat se de på mig på natten! jag har lovat honom att ha på mig de nån kväll.....
  • Tindragull

*fnissar*
    Det är lite bråtton för mig, för sen ska jag sätta igång och göra syrrans inbjudningskort och ett babyalbum till x-svägerskan...

MissieA skrev 2009-05-14 11:46:42 följande:
    Vad snabb du är jag känner bara för att ta det lungt just nu, men du är ju så duktig. Får ta tag i det så fort vi får bilderna från fotografen.
  • Tindragull

Nämen va?!?!?! Fyyyy, vad fräckt!
    Finns det inga bilder alls nu?

Hoppas ni i alla fall hade en underbar dag och en underbar tid i Paris!

elsi skrev 2009-05-17 12:50:26 följande:
    Kom hem från Paris igår kväll... Mr and Mrs... det är de flesta dagarvi harvarit ihop sedan maj förra året... känns bra.Ha mycket att läsa men jag haka på så snart jag kan...SAD NEWSen objudan gäst/ person kom in på vårt mottagning på Hotel Diplomat mot slutet och tog/stal vännens kamera.. med ALLA bilder...Kamren är värde ca 18.000... bilderna? kan man sätta ett pris på försvunnen bröllopsbilder??men vi hade en underbar dag
  • Tindragull

Tack! Jag verkligen älskar den bilden!
    Vad kul med er annons!
    Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-15 18:30:31 följande:

Åhhh, så fint det kortet är!!!He he, vi hade annons i lokaltidningen från hemma dagen vi vigdes och blev helt överrösta av sms " ska ni gifta er? grattis"Vi blir nog lokalkändisar till pingsthelgen tänkte vi
  • Tindragull

När åker ni på bröllopsresa? Och vart?

Den 30:e åker vi till Korfu. Vi tar med oss barnen och ska bara njuta av all inclusive, sol & bad & massa kärlek!
    Ska ägna mig massor åt min 5-åriga dotter, som tyvärr fått stå lite tillbaka i all bröllopsplanering... Jag har haft så dåligt samvete! Min älskade fina lilla flicka!:´-(

• Tindragull

Låter jättehärligt!

MissieA skrev 2009-05-17 23:22:40 följande:
    Vi åker till Bali 24 juni och vi bara längtar vi tänkte också bara njuuta där.
  • Tindragull

Tror att jag ringde 0771-778 778 och blev kopplad därifrån till "mitt" skattekontor...

MissieA skrev 2009-05-18 13:15:07 följande:
    Tindragull: vilket nr ringde du till (skatteverket)? hag får inte tag på dem Jag studerar också så därför tar di det senare men vi ska på spaweekend nu i helgen som en mini-smekmånad längtaaar. 2 dagar på hotell med spaweekend och 1 natt i stuga vid havet.
  • Tindragull

Idag fick jag sms från POLISEN!!!

hehe...var ju bara om att mitt nya pass är färdigt att hämta nu... Från giftermål till pass med nytt namn = 9 dagar!!! Strongt jobbat tycker jag!

Svar på tråden Vi som blev fruar 090509!