Vi som blev fruar 090509!
Hahahaha!
Jag höll på att tappa trosorna! Min man fick hjälpa mig att dra upp dem när vi gick "andra vändan" i kyrkan! Kunde ju blivit riktigt kul annars!
Hahahaha!
Jag höll på att tappa trosorna! Min man fick hjälpa mig att dra upp dem när vi gick "andra vändan" i kyrkan! Kunde ju blivit riktigt kul annars!
Och nu är man med i tidningen på nätet!
hallandsposten.se/folkfamilj/familjeannonser
*fnissar*
Det är lite bråtton för mig, för sen ska jag sätta igång och göra syrrans inbjudningskort och ett babyalbum till x-svägerskan...
Nämen va?!?!?! Fyyyy, vad fräckt!
Finns det inga bilder alls nu?
Hoppas ni i alla fall hade en underbar dag och en underbar tid i Paris!
Tack! Jag verkligen älskar den bilden!
Vad kul med er annons!
Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-15 18:30:31 följande:
Åh, vad fina bilder!!!! Ni var ju sååå fina och ser så otroligt kära och lyckliga ut!
Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-17 15:30:24 följande:
När åker ni på bröllopsresa? Och vart?
Den 30:e åker vi till Korfu. Vi tar med oss barnen och ska bara njuta av all inclusive, sol & bad & massa kärlek!
Ska ägna mig massor åt min 5-åriga dotter, som tyvärr fått stå lite tillbaka i all bröllopsplanering... Jag har haft så dåligt samvete! Min älskade fina lilla flicka!:´-(
Låter jättehärligt!
Tror att jag ringde 0771-778 778 och blev kopplad därifrån till "mitt" skattekontor...
Idag fick jag sms från POLISEN!!!
hehe...var ju bara om att mitt nya pass är färdigt att hämta nu... Från giftermål till pass med nytt namn = 9 dagar!!! Strongt jobbat tycker jag!