duochjag09 skrev 2009-05-24 14:43:03 följande:
Den 28 augusti....hoppas jag Ja det är jättekul att planera Känner mig som Monica i Vänner med mina listor Vilket kul och orginellt upplägg ni har Vet alla om att det är bröllop eller är det en överraskning? Vad är det för middag ni anordnar i så fall, vad har ni sagt till alla? Känns lite svårt med cermonin....Vad ska man säga och göra egentligen? Vad svårt...Ingen av oss är poetiskt lagda och är inte mycket för att hålla tal.
Nopez ingen vet förutom våra 2 vittnen, svärföräldrarna och min mamma, vi bjuder in till min försenade 30 årsfest oh när alla kommit till ro och sitter och äter så kommer vigselförettaren in o blåser liv i lokalen haha
Vi kommer bjuda på en kall buffé som består av marinerad kycklingfile, marinerad fläskfile, pastasallad, franskpotatissallad med rostad potatis, en grön sallad, brytbröd, pizzabullar, skinkrullar, starka korvar o nån sås... tror jag fick med allt
Kolla runt här inne på BT och se om du kan hitta vad andra sagt eller fått uppläst och gör nått eget av det
så har vi gjort *viskar*