• SweetSun

Den Borgerliga tråden 3

Såg att den gamla tråden stängts så nu fortsätter vi! För oss som gifter oss borgerligt, stort eller litet!

• Svar på tråden Den Borgerliga tråden 3
  • Allimac

Wow.. lyckats strula till det med alla papper... jag tror jag skickade orginal vigselintyget & hindersprövningen till kommunen & har bara kopior själv, lämmnar dom de papprena till vigselförättaren?

• SweetSun

ja man lämnar in papprena till medborgarkontoret och de lämnar in de i sin tur till vigselförrättaren.

• paulaner

OT: alltid när jag ser rubriken på er tråd så hinner jag tänka: Oh, någon som vill diskutera politik, alltså politiskt "blått" bröllop och ska diskutera det på något vis (hur det nu skulle gå till över huvud taget?!). Det har hänt ungefär 15 ggr. Jaaaa, jag vet, det är koko! Men det blir liksom kortslutning i min hjärna varje gång. Jag tycker det är lite roligt. Ville bara skriva det, för jag skrattar varje gång åt mitt misstag Nu får ni diskutera vidare, ursäkta att jag störde

• SommarNoll9

Kikar bara in och ser till att tråden hamnar bland mina favoriter...

• SweetSun

Ja har har vi planerat in det sista och ska bli man och fru om 5 dagar =P

• Allimac

Sweetsun!

Tack.. shit vad jag håller på & nervösar upp mig...;)

• SweetSun

ja nervositeten stegrar och man har ju så mycket tankar på vad som kan gå fel, om alla dyker upp när de ska o.s.v.. men man får försöka att tänka sig att allt löser sig =P Skulle nåt gå fel så är det ingen fara, då ändras bara planerna lite!

Men det är svårt!

• Allimac

Jo det är sant! Men man är så förväntansfull.. & det är nästan lite jobbigt att allt är klart.. vad ska jag göra hela veckan nu då? Hmm.. hittar på en amssa nya grejjer för att ha nåt att grejja med..;)Gubben blir snart tokig på mig!

Allt kan man ju inte rå över.. & som du sa.. en del saker får ändras o bli som det blir!!

• SweetSun

haha ja.. jag har fullt schema hela veckan så jag har inga problem med att få tiden att gå!!

Svar på tråden Den Borgerliga tråden 3