När frågade ni ?
när tillfrågade ni era tärnor?
jag har väldigt svårt att bestämma mig för vem jag ska ha.. eller om jag kanske ska ha två...
hur har ni tänkt vid valet?
när tillfrågade ni era tärnor?
jag har väldigt svårt att bestämma mig för vem jag ska ha.. eller om jag kanske ska ha två...
hur har ni tänkt vid valet?
Oh, det vill jag oxå veta!
Jag tror att jag vill ha tre tärnor. Har två stycken givna som jag känt sen dagisåldern. Vill ha någon av mina vänner från studenttiden också, och har väl i stort sett bestämt mig för vilken...men när frågar man? Ska gifta mig i juli 2010, så känns lite tidigt nu...?
jo, jag har väl kasnke egentligen tre som jag funderar över.. en som jag känt sen jag va 7-8 år.. en som jag lärde känna under högstadiet och en från gymnasiet...
men som sagt hur tänker man, när man ska välja.. haha
nja, jag vet inte om jag tycker att det är så supertidigt.. vi ska gifta oss maj 2010.. och jag känner mig nästan stressad över att jag inte frågat någon än. haha.. men jag känner mig stressad över det mest just nu... är sån som person..
Jag gifter mig i juli och jag frågade min tärna i februari tror jag det var. Fast det var ju ingen jätteöverraskning för vi hade pratat om det lite innan.
Skulle ha haft två - men den ena föder barn veckan innan så hon kände sig lite osöäker på hur pigg hon skulle vara! Så nu har jag en och det känns jättebra det med!
Hejsan! Jag ska fråga mina tärnor i morgon kväll!! Är super pirrig! :) jag har bjudit hem dom på middag och vin, sen har jag pysslat ihop två kort till dem som jag har skrivit hur mycket dom betyder för mig och att jag skulle bli så glad om dom ville dela den här delen av mitt liv med mig! :)
Jag har också skrivit på ett skämtsamt sätt vad jag "förväntar" mig av dem :) Eftersom vi är ganska unga så har vi inte varit på särskilt många bröllop så jag tycker att det är bra om man från början berättar vad som "ingår" i att vara tärna! På det viset har dom chansen att tacka nej omm dom inte skulle vilje ;) (hoppas inte hehe)
Jag gifter mig 29de Maj 2010! :)
Ja, visst är det knepigt!
Haha, känner igen mig! Försöker intala mig själv att det är lugnt, men sen kommer jag på hur mkt detaljer och sånt som måste fixas...gaah!
Åh, vilket fint sätt att fråga dem på! Smart också att inkludera vad du förväntar dig. Kommer nog göra nåt liknande.
förväntan2010: jag är också rätt ung (och eventuella tränor också) kommer vara 23 när bröllopet infaller
så, man kanske skulle göra något liknande dig... skriva upp lite skämtsamt vad det är man förväntar sig av dom..
och då har dom ju som sagt tillfälle att tacka nej, när dom vet vad dom "ger sig in på" , fast som sagt, hoppas att dom tackar ja!
sockersmulan: Jaaa, exakt... försöker intala mig själv att det är lugnt, ett år kvar... men sen blir jag superstressad över allt som måste fixas som sagt!!
Ja jag tror faktiskt det är smart att göra så annars kan det nog bli så att man går och blir lite besviken inombords utan att dom har en aning om varför hehehe! ;) Ååå jag längtar så mycket till i morgon!!
Förväntan: lycka till!