I vått och torrt och stiltje och orkan
Hej! *vinkvink* Här är en till som följt er lääänge i smyg men som inte skrivit något. Nu tittar jag lite blygt fram bakom gardinen och frågar om jag får vara med?
Jag är gift sen 3½ vecka tillbaka och nu har vi ÄNTLIGEN påbörjat bebistillverkningen! Åt det sista p-pillret den 12 maj så jag skulle få mens lagom innan bröllopet (23 maj) och bröllopsresan. Så vi har precis gjort vårt första försök kan man säga och väntar nu nervöst på indianerna. Därför känns det som det är legitimt för mig att vara med i den här tråden nu, haha. Har ätit p-piller i en väldans massa år så jag är verkligen inställd på att det kan ta tid att få en regelbunden cykel igen, men OM jag mot all förmodan skulle få en 28-dagars cykel så där på en gång så var det i så fall BIM i lördags. Det här är så spännande så jag knappt kan tänka på något annat, samtidigt är det så himla overkligt att vi faktiskt gör det här på riktigt nu!! Tänk att äntligen få vara med och jaga plus...
Om inte mensen kommer idag kommer jag göra ett test imorgon bitti för att veta inför midsommar. Spännande är ju bara förnamnet!! Och ändå har jag verkligen försökt att inte få upp förhoppningarna eftersom jag vet hur lång tid det kan ta. I min hjärna är jag totalt inställd på att ge det tid men ändå så hoppas man ju där innerst inne...
Vad kan jag säga mer? Är 30 år gammal och min man 35, vi bor i ett kedjehus norr om Stockholm och har två katter. Nästan lika söta som dina kattungar Blommis, men bara nästan!