• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-06-08 13:51:25 följande:
    haha! Snart behöver man ingen mus annat än den egna...
  • Ninnnis

Vet inte?

Vi har ju sån koll på varandra att man nästan blir orolig om någon är frånvarande utan att vi vet varför...

• Ninnnis

På tal om det så kan jag ju förvarna redan nu att jag kommer att vara frånvarande tisdag-onsdag, pga projektmöte och barntillverkning på hotell

• passionsblomman

Hihi! Ja...jag undrar om hon inte sa ngt om den här veckan, men det har jag glömt vad det var....................

Om ni bara visste hur mycket jag behöver städa här, mer än sitta och bara sitta!

Det är dammråttor lika stora som kattungarna lite här och lite var råkade jag se.

• Ninnnis

Du som for runt och städade som ett jehu för nån vecka sedan? Att det inte kan vara länge när man väl får ett ryck...

Bara du inte tar fel och börjar gosa med dammråttorna

• lanovia 08

Har inte mkt tid att skriva nu så gör bara ett snabbt inlägg.

Inskrivningen gick bra, men känns så overkligt. Känns som att jag sitter och ser på när någon annans liv spelar upp sig. Vi jag och min älskling har alltså varit hos BM idag för att vi skall ha barn?!?!?! Vad hände med infertilitets undersökningen?
    Ja som ni märker min hjärna är fortfarande inte helt ikapp.
    Allt gick bra. Massage var inga problem enligt BM precis som du sa Hvidis. Skall se om jag klarar vänta till v 12, men hon sa att det inte var nödvändigt, många olika skolor.
    Nu skall vi bara ta ställning till vad vi vill göra för olika tester för att se att allt är ok med barnet.

Ninnis, tror mitt minne sitter långt nere i lilltån, självklart ni skulle ju ha hotelldate, hur kunde jag glömma??? Du kanske tittar in ikväll? Men annars får du ha det så bra! *håller tummarna och visslar oskyldigt*

• Ninnnis

Lanovia, jag förstår att du har lite annat i huvudet än att hålla reda på när och var jag ska idka mys

Tänk att det blev inskrivning istället för utredning! Snacka om att Spillevinken har bra tajming

Jag vet inte om jag kikar in ikväll, efter träningen ska jag packa och försöka komma i säng tidigt eftersom jag måste gå upp klockan 04.00 imorgon för att flyga till Sthlm.... Om jag inte har tid ikväll så är jag iaf back in business senast på torsdag!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan