Oj vad vi har lyxat nu!
Borta vid Drottningholms slott har de bggt om dett idaugare lunchhaket och det är samma kille som har vår galet lyxiga sushi härute som driver det nu. Vi åkte dit sonen och jag efter matchen och firade lite nationaldag. Billigt är det inte, mnen vem trodde det, borta vid slottet liksom. Jag åt en assiett med olika delikatesser på och såklart firade vi med efterrätt och allt. Nu går vi och laddar för matchen ikväll.
Matchen hos oss var mycket drmatiskt och det gräts överallt, för en i motståndarlaget sparkade vår målis i magen så han bröt ohop totalt. Domatetjejen(de är ju ungdomar) tror jag blev tillsagd, så hon grät också, och våra tränare hade en rejäl diskussion, och föräldrar var förbannade...Min son fick hoppa in som målis. Han skötte sig bra, men det torskade 2-3.
Det är mycket känslor i det här med sporten...
Jag har satt flaggor på bilen,och de är normalt rätt små, mnen på min lilla bil ser det urkul ut... Folk pekar och vinkar.
Ninnis: jag rekommenderar en del mys på seriös nivå redan nu innan ÄL, för vår läkare sa att när det väl är böj på stickorna, så är det som regel ofta lite väl sent. Se till att där finns levande simmare alla dagar nu. Varannandagsprincipen alltå! idag, imorgon och så paus måndag, järnet tisdag onsdag!