• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

spillevinken heter lanovias lilla liv! *gulligt*
    Spillevinken, baa, fladderbuset och lillmufin... heter ores något?

• lanovia 08

Ingis, chock är nog en bra beskrivning. Det är liksom vädldig stort och ogreppbart. Men också vädligt häftigt! Läste igår att denna vecka blidas höger och vänster kammare i hjärtat och ben o armar börja växa ut. Hur collt är inte det???

Hvidis ja du var visst rätt ensam här. Jag hinner inte skriva här så mkt idag men försöker läsa mellan varven. Ja det är frusterande när man inte kommer in här eller kan skriva. Och nej ingen milkshake i världen hjälper mot det.

Håller med Hvidis äntligen fredag!! Längtar hem till myskväll med mannen och tacos. Men känns tråkigt att inte få dricka vin till detta. Är konstigt jag har kunnat hoppa över vin förr utan problem, men nu när jag inte få då dregglar jag bara jag ser en vinflaska. VILL HA!! Någon annan som märkt detta? Har bara hört om kompisar som blir helt osugna på alkohol.

Vad skall ni göra i helgen?

• Znose

*Vinkar till Spillevinken, baa, fladderbuset och lillmufin *
    Det är många som står på tur till den här världen nu

Mkt som händer i magen nu lanovia

Blir utslängd mest hela tiden härifrån vilket inte är så kul...men läser gör jag lite då å då iaf.

I helgen blir det lugnt..sambon är på fiskekurs i Dalarna..så ikväll ut med 2 kompisar å äta å dricka lite vin...imorgon. träning samt träffa en kompis å hennes bebis..söndag: träning å lugnt efter det. Så det blir ganska oki endå.

Lönesamtal om en timme...flyttades fram av chefen igår... är endå lite nervös..

• Ninnnis

Det blir såklart namnet på Blommis kommande lilla pyre!
    Hvidbrud skrev 2009-06-05 10:25:47 följande:
    å foliklarna...
  • Ninnnis

Väckarklockan slapp jag imorse, underbart! Kom i säng vid 2-tiden efter gårdagens studentfirande, men å andra sidan hann vi vi både mysa och sova lite innan festen

Sovmorgon och mysfrukost idag, nu ska jag klippa gräset medan maken åker in och handlar byggmaterial. Ikväll blir det grill och vin (pilutta er gravidisar ) Kraaaam så länge!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan