SAkiver lite snabbt innan jag måste jobba vidare.
Daa tråkgit med chefen, det är jobbigt att inte få förklara för folk hur man mår.
ninnis synd att du inte fick med dig någon på matchen. Vi får hitta en bra match i Helsingborg så kan vi gå tillsammans.
Blommis sådna som jag stör mig på som klagar på barnen är ungefär så som Ninnis skrev. Jag har en kollega som är ledig varje onsdag från jobbet, detta räknar jag som ledig, men hon är bara "ledig" för hon har ju allt med barnen hemma. Ja men jag har inga barn men är inte sysslolös hemma men jag är definitivt LEDIG från jobbet. En annan satt och ojade sig för det är så jobbigt att man aldrig får vara ledig nu för tiden. Det hjälper ju inte att man slipper gå till jobbet då har man ju barnet där hemma (denna har nu skaffat en till, lagom klokt när man tycker en är för mycket).
Jag förstår att man kan vara trött så man går på knäna mellan varven, mkt med dagis och barn som inte sover etcetc. Man får jättegärna tala om för mig att man är trött, men när man räknar sina barn som ett arbete då är man fel ute tycker jag.
Vi har en hund hon tar mkt tid, behöver gås med och stimuleras. Vi har henne på dagis halvtid skall alltså lämnas vid lunch och hämtas efter jobbet. Detta tar tid ochjag kan vara trött särskilt om jag är själv hemma. Men vi har frivilligt valt henne och hon är INTE ett arbete.
*kramar Twixiee*