Blev visst inget mer skrivet igår, hade tänkt att svara på lite inlägg på kvällen. Men jag tog en powerwalk, kände att jag behövde röra mig. Var skönt men var för trött innan jag gav mig ut så väl hemma var det bara att lägga sig. Mådde pyton minst sagt så det blev natta halv tio här igår.
Ingis vad gullig tanke med åksjukebandet. Men jag skulle nog inte vågat använda det. Råkade ramla på en sida en gång när jag satt och googlade om en akupunktör som varnade att åkesjukeband kan orsaka spontanabort. Även om det inte stämmer så skulle jag vara för feg för testa. har laddat om med Profylax istället.
Och idag tänker jag ta en sådan innan vi ger oss av hemifrån, oavsett om jag mår illa då eller inte. jag vill verkligen inte börja må pyton på planet och sitta o känna det som att jag är påväg att dö.
Ingis, vad fasiken är din makes problem när det gäller kuddarna?? Om det är vad du behöver för att sova så skall han bara knipa sin lilla mun och vara glad för att du får sova. Jag säger som vår senaste BM sa, "en glad mamma är en glad familj".
Ninnis, jaaa försök glädja dig nu och njut av eran semester. För när det väl tar sig så kommer du faktiskt undra var i paniken låg. Det gjorde jag ialla fall. Jag förstår fortfarande varför jag mådde som jag gjorde mellan varven, men hur allvarligt var det att behöva vänta ett år? Det är ju många som får göra.
Blommis skulle gärna se erat drömhus, du kan väl skicka det så kan jag titta om 2v.
Tycker nästan det är skönt att varken Daa eller Ankan svarade spiral. Hade varit lite skrämmande om det varit alldeles för tydligt så som jag skrev igår.
Nej nu måste jag ha frukost!
Kram till alla