I vått och torrt och stiltje och orkan
Kan blir lite extra städmani när battingen kommer misstänker jag....från makens sida alltså!
Nä bacillskräck ska man vara försiktig med....kan tänka mig att ha handsprit i skötväskan....för att tvätta MINA händer efter blöjbyte! Moahahhaha! Eller när man varit på en offentlig toalett....brrr gjorde nog något kemi-experiement för mkt i skolan....vi kollade hur mkt baciller det fanns på handtag o spolknappar....urk.
Men en grusig napp är bara nyttigt! Misstänker att jag o maken kommer att ha lite diskussioner i detta ämnet...moahahahahah!
Du, Hvidis, nappens vara eller icke vara.....svägerskan är själv en vandrande napp....det är jag INTE så sugen på att vara kan jag säga....hahahahahaha
Pluss att om man låter barnet somna vid bröstet så har pappan svårt att hjälpa till att natta....så ja både gott o ont.
lanovia 08 skrev 2009-05-18 10:46:03 följande:
Hahahaha ja någon sprit måste jag få nyttja!! Hhhahaha även om det är handsprit efter blöjbyten... *sniffar på handspriten*
Hahaha
Tar osså aldrig i handtag osv....men ja barn är det inte lätt att hålla koll på. Bara det där att ALLTID tvätta händerna innan man äter....tror att det är rätt bra att barnen kan börja med det tidigt....så kan de få gojsa runder med fingrarna i maten lite mer hur de vill.
Tror att saker som hamnar på vårt golv def kommer att tvättas...io med att vi har innekatt...o det tycker jag är helt ok.
Nä det kan vi def bestämma...nappar har INGA ben!! Men det är lätt att se o vara klok som utomstående....men ja....får väl hitta på egna dumma grejor istället!
Åhhh apelsinträd!! Mmmmmmm